جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 آبان 1393     
شگرد داعش برای فرار

العالم: افراد دستگیر شده برای این که شناسایی نشوند با ظاهی آراسته خود را در میان 400 خانواده ساکن جرف الصخر جا زده بودند.

این خانواده ها در عملیات اخیر جرف الصخر از دست گروه تروریستی داعش آزاد شده بودند، و نیروهای ارتش عراق آن ها را به اردوگاهی در منطقه الرویعیه منتقل کردند.

یک منبع آگاه در فرماندهی عملیات بابل به شبکه سومریه نیوز گفت: عناصر داعش برای این که شناخته نشوند و بتوانند از دست نیروهای امنیتی فرار کنند، با تراشیدن ریش تغییر چهره داده بودند.

به گفته این منبع، نیروهای عراقی صبح دوشنبه از 400 خانواده ای که در جرف الصخر از دست داعش آزاد کرده بودند بازجویی کردند. این بازجویی ها منجر به شناسایی و دستگیری 60 تروریست داعشی شد که در میان این خانواده ها نفوذ کرده بودند.

شایان ذکر است که فرماندهی عملیات بابل صبح دوشنبه اعلام کرد 400 خانواده را در جرف الصخر از دست داعش آزاد کرده است. فرماندهی عملیات ضد داعش تاکید کرد که 70 تروریست داعشی را نیز که دارای شناسنامه های دیگر کشورهای عربی بودند، در عملیاتی در شمال استان بابل دستگیر کرده است.

نیروهای عراقی، جمعه گذشته منطقه راهبردی جرف الصخر را از دست تروریستهای داعش آزاد کردند.

حیدر العبادی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، آزادسازی جرف الصخر را "کلید" آزادی همه مناطق عراق دانست و این عملیات را ضربه مهلکی به داعش توصیف کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: