جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 آبان 1393     
کنفرانس ضدسوری به میزبانی لندن

فارس: پیگرد قضایی سارقان نفت سوریه، پیش‌بینی آزادسازی کامل استان حماه، اقدام عجیب داعش برای حفظ نیروها،‌ تسلط مبارزان کُرد بر اغلب مناطق محور شرقی «عین العرب» و برگزاری کنفرانس ضد سوری دوستان سوریه به میزبانی لندن اهم اخبار عرصه میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته می‌باشد.

تحولات میدانی

سوریه سارقان نفت خود را از نظر قضایی مورد پیگرد قرار می‌دهد

دولت سوریه خبر داد که قصد دارد کسانی را که در سرقت و قاچاق نفت این کشور دست داشته‌اند، از نظر قضایی مورد پیگرد قرار دهد.

پیش‌‌بینی آزادسازی کامل استان «حماه»+عکس و نقشه

منابع میدانی سوری پیش‌بینی کردند که به زودی شاهد آزادسازی کامل استان حماه در مرکز سوریه به دست نیروهای ارتش این کشور خواهند بود.

ناکامی تروریست‌ها در «نبرد ادلب»/تکذیب تصرف شهر توسط گروه‌های مسلح+ عکس و نقشه

عملیات ارتش سوریه همچنان در مناطق مختلف شهر و استان «ادلب» درحالی ادامه دارد که منابع میدانی سوری اخبار منتشره در خصوص تسلط گروه‌های مسلح بر شهر ادلب را تکذیب کردند.

استفاده ترکیه از گاز اشک آور علیه تجمع اعتراضی مردم در مرز کوبانی+تصاویر

دولت ترکیه با استفاده از گاز اشک‌آور علیه مردمی که در مرز کوبانی جمع شده بودند، این اقدام را در راستای حفظ امنیت آنها معرفی کرده است.

زمین‌گیر شدن تروریست‌ها در «جوبر»/افق مبهم آشتی‌های ملی در «غوطه»

ارتش سوریه درحالی به عملیات خود در کوی جوبر دمشق ادامه می‌دهد که گروه‌های مسلح آن از رو به اتمام بودن تجهیزات نظامی خود سخن می‌‌گویند، از سوی دیگر اگرچه در غوطه سخن از آشتی‌های ملی در جریان است، اما افق روشنی در این دیده نمی‌شود.

تسلط مبارزان کُرد بر اغلب مناطق محور شرقی «عین العرب»+ عکس ونقشه

جدیدترین تحولات میدانی شهر «عین العرب»(کوبانی) از تسلط تسلط مبارزان کُرد بر اغلب مناطق و کوی‌های محور شرقی این شهر حکایت دارد.

تحولات سیاسی

اقدام عجیب داعش برای حفظ نیرو/ضبط روابط غیر اخلاقی اعضا/تقسیم زنان بین امیران

دو تن از مهره‌های گروهک تروریستی تکفیری داعش در مناطق کردنشین سوریه که مسئولیت انفجارها را عهده‌دار بودند، درباره مسائلی از جمله نحوه آموزش تروریست‌ها، مبالغ دستمزدها، ضبط روابط غیر اخلاقی و تهدید به انتشار آنها، حامیان داعش، زنان امیران داعش به اظهار نظر پرداختند.

کنفرانس ضد سوری «دوستان سوریه» ماه آینده در لندن برگزار خواهد شد

یک ماه پس از آغاز حملات ائتلاف موسوم به ضد داعش به مواضع تکفیری‌ها در سوریه، اعلام شد که کشورهای ضد سوری موسوم به «دوستان سوریه» دو هفته دیگر نشستی جدید در لندن برگزار خواهند کرد.

ولید معلم به زودی به روسیه سفر می‌کند

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که ولید معلم وزیر خارجه سوریه قرار است به مسکو سفر کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: