جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 آبان 1393     
هشدار داعش به اعضای انگلیسی اش

فارس: گروهک تروریستی داعش هر تروریست انگلیسی عضو این گروهک را که قصد دارد به کشور خود بازگردد، تهدید به قتل کرده است.

روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق الأوسط» که تحت حمایت عربستان سعودی است، گزارش داد که عناصر تروریستی داعش اجازه نمی‌دهند جوانان انگلیسی که در این گروهک حضور دارند، به کشور خود بازگردند.

در همین زمینه یک منبع موثق از داخل گروهک داعش گفت: انگلیسی‌هایی که قصد دارند به کشور خود بازگردند، مستقیم و غیر مستقیم از سوی فرماندهان [گروهک تروریستی] داعش تهدید به قتل می‌شوند.

این در حالی است که یک جوان انگلیسی اهل «پورتسموث» نیز کشته شد؛ جوانی که از جمله 4 انگلیسی بود که پس از سفر به سوریه و پیوستن به گروهک تروریستی داعش کشته شدند.

الشرق الأوسط در پایان تأکید می‌کند، شمار تروریست‌های انگلیسی که تمایل دارند از چنگ داعش فرار کنند و به کشور خود بازگردند، به 30 نفر می‌رسد.

این در حالی است که روزنامه «گاردین» به نقل از «برنارد هوگان هاو» رئیس پلیس انگلیس گزارش داد که به طور میانگین، هر هفته 5 انگلیسی به گروهک تروریستی داعش می‌پیوندند.

وی در همین زمینه تأکید کرد که این عدد پایین ترین حد حضور شهروندان انگلیسی در میان گروهک تروریستی داعش است و زمانی که مرزهای برخی کشورها باز باشد، احتمالا افراد بیشتری به این گروهک پیوسته‌اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: