جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 آبان 1393     
اقدام تکان‌دهنده یک نابغه روس

 

به گزارش ایسنا، روزنامه ایران نوشت: متهم «آناتولی موسکوین» مرد 46 ساله که جزو مورخان روس است، کتاب‌های علمی بسیاری منتشر کرده است.

 

اجسادی که از گورها بیرون کشیده شده‌اند دختران سه تا 12 ساله بوده‌اند و همه این مردگان در سال 2011 میلادی نبش قبر شده‌اند. این نابغه روس که به 13 زبان دنیا مسلط بوده، توانسته پس از نبش قبر 150 گور، 29 جسد را بیرون بیاورد و به شکل عروسک‌های پارچه‌ای مومیایی کند.

 

وی می‌گوید: برای مطالعه علمی درباره اجساد، اقدام به نبش قبر دختربچه‌ها کرده است. تمامی اجساد دختران با پارچه بسته‌بندی شده بود تا برای آنها جشن تولد گرفته شود. مأموران پلیس اجساد مومیایی شده دختران را در خانه وحشت این نابغه روسی یافته‌اند و به گفته پلیس، آناتولی در کامپیوتر شخصی اش چگونگی تولید عروسک از اجساد باقی مانده دختربچه‌ها را توضیح داده است.

 

آناتولی در مصاحبه‌ای که پس از دستگیری انجام داده اعتراف کرده که هنگام پیاده‌روی سراغ گور دختران رفته و پس از نبش قبر اجساد آنها را از گورها بیرون آورده است.

 

بر اساس اعترافات این نابغه دیوانه، هنگامی که وی 12 سال سن داشت در تشییع جنازه یک دختر 11 ساله شرکت کرده و همچون پدری بر گونه دخترک مرده بوسه زده و از آن زمان تاکنون حس غریبی درون وی به وجود آمده است.

 

برخی کارشناسان و پزشکان او را یک بیمار روانی توصیف کرده‌اند. به گفته پلیس، وی که جزو مورخان روسی شناخته شده، کتاب‌های علمی زیادی در این ارتباط منتشر کرده است. پلیس می‌گوید بسیاری از قبرها را یافته که در اطراف شهر نووگورود کنده شده و اجساد آنها به سرقت رفته است.

 

پلیس می‌گوید پدر و مادر آناتولی هنگام بازگشت از سفرشان به خانه فرزندشان از دیدن اجساد مومیایی شده دختربچه‌ها شوکه شده‌اند و موضوع را به پلیس گزارش داده‌اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: