جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 آبان 1393     
اجرای بیش از 19 عنوان برنامه فرهنگی در ناحیه 1 منطقه 9

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار ناحیه یک منطقه 9 از اجرای بیش از 19 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالحسین (ع) در سطح ناحیه خبر داد.

 محمد نیکنام،‌ شهردار ناحیه یک منطقه 9 با بیان این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بیش از 19 عنوان برنامه در دستور کار قرار دارد که از آن جمله می‌توان به دیدار با ائمه جماعت مساجد ناحیه،‌ توزیع مواد شوینده در مساجد و برگزاری نمایشگاه عکس در سرای محلات اشاره کرد.

وی ادامه داد: توزیع پرچم،‌ برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری نمایشگاه واقعه عاشورا، برگزاری زیارت عاشورا و تبلیغات محیطی نیز از جمله برنامه‌هایی است که در ایام سوگواری امام حسین (ع) اجرا می‌شود.

نیکنام در پایان به دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره اشاره کرد و گفت: اهدای کتاب و محصولات فرهنگی، شبیه‌خوانی، برگزاری نماز ظهر عاشورا، برپایی ایستگاه صلواتی،‌ همایش نقش سیدالشهدا در خانواده، نقالی خوانی عاشورایی، برپایی عزای امام سجاد (ع)، تعزیه خوانی و برپایی عزای اربعین در سطح ناحیه 1 مصادف با فرا رسیدن ایام ماه محرم و صفر در دستور کار قرار دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: