جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 آبان 1393     
«نسیم» محرم چه می‌کند؟

ایسنا: طی روزهای اخیر دبیر شورای معارف سیما در نشستی با خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به این پرسش که عملکرد نسیم در مناسبت محرم چگونه خواهد بود؟ پاسخ داد: این شبکه برای خنده و شادی حلال طراحی شده و سیاست‌های آن در ماه محرم نیز اعلام خواهد شد. قطعا در این شبکه سیاست‌های ابلاغی ماه محرم‌الحرام رعایت خواهد شد.

این پرسش از همان بدو تاسیس نسیم در ذهن مخاطبان ایجاد شد که این شبکه در عزاداری‌ها چه می‌کند؟

هاشم رضایت - قائم مقام شبکه «نسیم» - در آغازین رو‌زهای افتتاح آزمایشی این شبکه توضیحاتی را درخصوص فعالیت شبکه نسیم در ایام سوگواری از جمله محرم ارائه داد.

وی پاعلام کرده بود که نسیم همچنان به کار خود ادامه می‌دهد با این تفاوت که در ایام سوگواری، برنامه‌های طنز و کمدی‌اش قطع می‌شود.

او همچنین خاطرنشان کرده بود: شبکه نسیم همان‌طور که از نامش پیداست، ماهیت مشخصی دارد؛ بر این اساس پخش برنامه‌های این شبکه منافاتی با ماه محرم ندارد؛ ضمن اینکه نسیم در ایام سوگواری و عزاداری فقط جنبه سرگرمی پیدا می‌کند و بیشتر برنامه‌هایی نظیر «دیدنی‌ها»، «نسیم‌نما»، «نسیم یادها» و «نسیم آفرینش» را پخش خواهیم کرد و فقط برنامه‌های طنزمان را در این ایام قطع می‌کنیم.

شبکه «نسیم» با محوریت نشاط و سرگرمی 17 اردیبهشت ماه امسال در شهر مریوان استان کردستان با حضور سید عزت‌الله ضرغامی - رییس سازمان صدا‌و‌سیما - افتتاح رسمی شد.

این شبکه طنز اخیرا از چهار ساعت به شش ساعت در روز برنامه‌هایش افزایش پیدا کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: