جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 مهر 1393     
خدمات Wi-Fi و بی سیم در ایستگاه های متروی منهتن

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، فرماندار اندرو کومو از تکمیل توسعه خدمات Wi-Fi و بی سیم سازمان حمل و نقل شهری و Transit Wireless در ایستگاه های مترو خبر داد.

این توسعه، ارتباط زیرزمینی را برای 11 ایستگاه جدید منهتن و 29 ایستگاه در Queens فراهم می آورد و قابلیت سرویس دهی به 47 میلیون مسافر را در هر ماه دارد. تکمیل فاز 1 و 2 بخشی از 7 فاز است که بر مبنای آن تا سال 2017 تمام 277 ایستگاه زیرزمینی به این سیستم مجهز خواهند شد و اکنون کار تجهیز 39 ایستگاه دیگر تا سال 2015 آغاز شده است.

فرماندار کومو گفت: "افزودن و توسعه خدمات بی سیم در ایستگاه های مترو تجربه ای عالی برای مسافران شلوغ ترین و قدیمی ترین سیستم مترویی دنیا فراهم می آورد. شبکه ای پایدارتر در زیر زمین و اطمینان می دهد که مسافران و مسئولین اورژانس می توانند در شرایط اضطراری ارتباط یکپارچه ای برقرار کنند. چنین قابلیت ارتباطی برای سیستمی که روزانه میلیون ها مسافر را جابه جا می کند، ضروری است."

مدیر سازمان حمل و نقل شهری، Thomas F. Prendergast گفت: "ارائه خدمات بی سیم در سیستم مترویی ما گام نهایی سازمان حمل و نقل شهری در تلاش برای بهره گیری از تکنولوژی در بهبود ارائه خدمات به مشتریان است."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: