جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 31 ارديبهشت 1396     
افزایش هم افزایی مدیران سازمان خدمات اجتماعی اثرا ت مطلوبی در ریشه کنی آسیب های اجتماعی دارد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مديرعامل سازمان خدمات اجتماعى شهرتهران با تبريك به ملت شريف ايران براى مشاركت بالا در دوازدهمين دوره ى انتخابات رياست جمهورى، اين حضور را مايه ى مباهات و سربلندى اين سرزمين دانست.

 

رضا قديمى مدیر عامل سازمان با تأكيد بر پايان انتخابات و شروع فصلى جديد، فعاليتهاى سازمان خدمات اجتماعی را خارج از مناسبات سياسى دانست و تلاش در راستاى خدمت رسانى به قشرى از جامعه، كه جز خداوند هيچ يار و ياورى ندارند را مهمترين اصل و محور كارها دانست.

وی توجه ويژه به پرسنل سازمان خدمات اجتماعی را از مهمترين خط مشى هاى سازمان عنوان کرد وافزود : بايد براى پرسنل و خانواده ی آنها در اين سازمان اقدامات و برنامه هاى ويژه اى تدارك ديد ه شود که در این دوره به یاری خداوند نهایت تلاش صورت گرفته است .

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به افزايش ظرفيت پذيرش در مركز لويزان، اين موضوع را اقدام مهمى در راستاى فعاليت هاى سازمان دانست و افزود : سازمان تمام تلاش خود را به کار گمارده است که برای به صفر رساندن آمار زنان آسيب ديده در سطح شهر تهران، تلاش مضاعف نماید.

وى با تأکید در حوزه توانمندسازى ، تلاش براى محتواسازى ،آموزش كارگران فصلى در مركز ساماندهى كارگران فصلى و ايجاد بانك اطلاعاتى ، این موضوعات را مهم و بسيار حائز اهميت ارزیابی کرد و گفت : این کارها باید در رأس فعالیت های مدیران حوزه های مرتبط قرار گیرد تا بتوان به نتیجه ی دلخواه و رضایت بخش برسد .

مديرعامل سازمان خدمات اجتماعى با اشاره به حوزه كارآفرينى، تلاش براى افزايش ظرفيت و راهبرى كارآفرينان براساس منويات شهردارى تهران كه نشأت گرفته از شعار امسال كه توسط مقام معظم رهبرى عنوان شد را بسيار مهم برشمرد و خواستار محقق شدن برنامه هاى اين حوزه شد.

قدیمی تلاش براى استفاده از ظرفيت محلات در خصوص اقدامات سازمانى را يكى از راهكارهاى موفقيت و محلى سازى اين فعاليت ها عنوان كرد و تلاش همه جانبه سازمان در اين حوزه را خواستار شد .

این مقام مسئول با اشاره به حوزه مسئوليت اجتماعى ، اعلام کرد : همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران موج اجرايى خوبی در نمايشگاه شروع شدكه نباید بدست فراموشی سپرده شود و اين موضوع تا حصول نتيجه نبايد از دستور كار خارج شود.

قديمى با اشاره به حائز اهمیت بودن طرح هبه وحامى افزود : طرح هبه و حامی دو طرح بسيار مهم و حياتى سازمان هستند كه نبايد از آنها مغفول ماند و یا حتى اگر توسط افراد ديگر كپى نامناسبى از آنها شده و نمى توانند به نتيجه برسانند، سازمان تا موفقیت نهایی از آنها حمایت خواهد کرد .

استفاده مناسب از ظرفيت خيرين سمن ها ، از موارد مورد تأکید مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی است که بايد با برنامه ريزى مناسب به نتيجه مطلوب دست یابد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: