جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 ارديبهشت 1396     
اعلام برنامه برای جایگزینی قطارهای حمل و نقل عمومی در لندن

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، Docklands Light Railway (DLR) یکی از زیرمجموعه های سازمان حمل و نقل لندن از تمایل به امضای قرارداد برای تامین و پشتیبانی 77 قطار متروی بدون راننده خبر داده است.

نیاز ابتدایی این سازمان بر اساس پروژه جایگزینی DLR، 43 قطار است که 33 دستگاه آن جایگزین دو سوم ناوگان کنونی شده و 10 دستگاه آن به افزایش ظرفیت کلی می انجامد. سه دستگاه قطار ابتدایی این طرح تا ژوئن 2021 برای تست نهایی تحویل خواهند شد و از ژوئن 2022 وارد سرویس می شوند. 40 دستگاه دیگر این پروژه تا جولای 2022 تحویل خواهند شد و آخرین دستگاه آن ها در ژوئن 2024 وارد سرویس خواهد شد.

هم چنین گزینه ای برای سفارش 34 قطار مازاد در مدت 72 ماه از امضای قرارداد اولیه وجود خواهد داشت.

مدیر سازمان حمل و نقل لندن، Danny Price اظهار داشت: "این قطارهای جدید به ما کمک خواهند کرد تا ظرفیت ناوگان DLR را تا 30 درصد افزایش داده و راحتی، اطمینان و کیفیت خدمات خود را بهبود بخشیم. امروز سفارش این قطارها اطمینان می دهد که بتوانیم رشد مداوم در شرق لندن را پاسخ گو باشیم."

این قطارها باید طولی بین 86.4 تا 88 متر داشته باشند که کشیده تر از قطارهای کنونی هستند و دارای ورودی های عریض تر، تهویه هوا، اطلاعات مسافری در زمان حقیقی و شارژرهای تلفن همراه خواهند بود. دوره عمر مفید این قطارها در حدود 35 سال بوده و باید قادر به عملکرد خودکار با استفاده از کنترل قطار دیجیتال SelTrac  باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: