جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 ارديبهشت 1396     
همزمان با دهه آخر شعبانیه؛
آئین تکریم و غبار روبی مساجد منطقه 9 برگزار شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛همزمان با دهه آخر شعبانیه ، آئین تکریم و غبار روبی مساجد در قالب " همایش زمزمه محبت و بصیرت " در مسجد امام صادق (ع) محله شمشیری برگزار شد.

 در این آئین شهردار منطقه ، قائم مقام و شهرداران نواحی، فرمانده بسیج ناحیه حمزه سیدالشهداء (ع) ، حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خادمین مساجد حضور داشتند.

حمید محسنی شهردار منطقه 9 در حاشیه برگزاری این همایش گفت: آئین تکریم و غبار روبی در مساجد منطقه برگزار خواهد شد و هر ساله و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم غبار روبی مساجد سطح منطقه با هدف پاکیزه کردن آنها برای حضور باشکوه و پرشور شهروندان انجام می شود.

وی اظهار داشت: در این مراسم همه قشرها به ویژه جوانان با جارو کردن ، گردگیری ، عطرافشانی ، غبارروبی و پاکیزگی مساجد به استقبال ماه پر فیض و برکت رمضان می روند.

شهردار منطقه 9 افزود: در این ماه پرفضیلت ، ویژه برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که در مناسبت های مختلف و در آئینی مشابه ، غبارروبی در امامزادگان عبدالله و زید (ع) با حضور اهالی محله برگزار می شود.

محسنی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و اهمیت مساجد در این بخش از پایتخت، عموم مردم باید در راستای نظافت مساجد کوشا باشند.

وی ادامه داد: برگزاری کلاسهای آموزشی، ورزشی و سلامت ، جزء خوانی روزانه قرآن کریم ، برگزاری مراسم افطاری و ... از جمله ویژه برنامه های مهم این شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان است.

شهردار منطقه 9 به داشتن مساجدی پویا و فعال به ویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اذعان داشت: حضور نوجوانان و جوانان در مراسم غبارروبی می‌تواند عامل آشنایی و حضور بیشتر این قشر در مساجد را فراهم کند.

براساس این گزارش، در پایان همایش زمزمه محبت و بصیرت و از خادمین مساجد منطقه نیز تجلیل بعمل آمد..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: