جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 ارديبهشت 1396     
در راستای توسعه فضای سبز انجام شد؛
افزایش سه هکتاری فضای سبز در منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از توسعه سه هکتار فضای سبز در منطقه با کاشت درخت و درختچه در حاشیه بزرگراهها، معابر، میادین اصلی و لچکی های منطقه خبر داد.

مهندس نوروزی با اعلام مطلب فوق افزود: از ابتدای امسال شهرداری منطقه با کاشت گیاهان سازگار با شرایط آب و هوایی منطقه و نیاز به آبیاری کم به منظور توسعه فضای سبز شهری اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا 1000 اصله انواع درختچه (یاس هلندی، یاس شیروانی، سرو کوهی، بربریس) در شهرک جمهوری کیانشهر، 100 اصله درخت زیتون تلخ و 700 اصله انواع درختچه ( سروکوهی، بربریس، پیرکانتاو یاس هلندی) در میدان سرلک شهرک رضویه، 150 اصله درخت کاج موگو و زیتون تلخ در حاشیه بزرگراه شهید شوشتری و 650 اصله درخت زیتون تلخ و 1200 اصله انواع درختچه (ارغوان، یاس شیروانی،یاس هلندی و بربریس) در رفیوژ 45 متری امام خمینی (ره) و خیابان حصار امیر شهرک قیامدشت کاشته شده است.

مهندس نوروزی در ادامه یادآوری کرد: طی همین دوره زمانی همچنین 8 هزار مترمکعب از فضای بی دفاع شهری در محدوده پشت پمپ گاز توسکا، شهرک قیامدشت و حاشیه بزرگراه امام علی(ع) با اجرای نخاله برداری، تسطیح و خاکریزی جهت کاشت آماده شده و بزودی عملیات کاشت در این محلها انجام می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: