جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 ارديبهشت 1396     
در مراسم افتتاح 114 پروژه منطقه 16 مطرح شد
ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیش از 4 هزار شهروند نیازمند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 16 با اشاره به اینکه در منطقه 16 خدمات پزشکی رایگان به نیازمندان ارائه می شود، گفت: این مرکز روزانه 50 تا 60 نفر مراجعه کننده دارد و تا کنون به بیش از 4 هزار نفر خدمات داده ایم.

 جواد میرزا قلی در افتتاح 114 پروژه منطقه 16 که صبح روز گذشته در بوستان ترافیک این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: بوستان ترافیک با حدود 40 هزار و هشتصد متر مربع بزرگترین بوستان ترافیک در شهر تهران است.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تدبیر دکتر قالیباف شهردار تهران تکمیل پروژه های عمرانی و پروژه های نیمه تمام را در دستور کار قرار دادیم و مفتخریم که توانستیم زیر گذر جوادیه را به شهروندان منطقه 16 تحویل دهیم.

شهردار منطقه 16 با اشاره به اینکه بوستان ترافیک یک شهر کوچک در آموزش های ترافیکی است، تصریح کرد: در بوستان های ترافیک زیرساخت هایی مثل خط کشی، نصب دوربین، چراغ های راهنمایی و ...رعایت شده است.

میرزا قلی ادامه داد: آموزش برای رفع ترافیک و اجرای قانون نیز از مواردی هستند که در بوستان های ترافیک آموزش داده می شوند. این مجموعه ها مکان های مناسبی برای آموزش و تفریح هستند.

به گفته وی بوستان ترافیک منطقه 16، 3200 متر پیاده رو، 2800 متر سواره رو و 200 هزار متر مسیر برای دوچرخه سواری کودکان و بزرگسالان دارد. زمین پینت بال و اسکیت نیز برای این بوستان در نظر گرفته شده است.

میرزا قلی با اشاره به شهر بازی خیابان شهید وفایی، تصریح کرد: این شهربازی که غیر استاندارد بود تعطیل شد و به جای آن بوستان بانوان احداث شد. با توجه به اینکه در گذشته از میان این شهربازی قطار عبور می کرد با همکاری شرکت رجا به طور نمادین دو واگن در این بوستان، به عنوان رستوران و مکان تفریحی قرار داده ایم.

وی احداث باند کندرو در بزرگراه آزادگان که حدود هزار و صد متر طول دارد را در کاهش بار ترافیکی منطقه موثر دانست و افزود: با احداث باند کندرو و نصب دوربین، تصادفات و مرگ و میر بسیار کاهش پیدا کرد.

به گفته شهردار منطقه 16 پلی برای سهولت دسترسی شهروندان منطقه به بهداری با طول 97 متر و عرض 3 متر ساخته شده است.

میرزاقلی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان به نیازمندان منطقه، تصریح کرد: ساختمان پردیس شهید عرب مدت ها بدون استفاده مانده بود. این مکان را به مرکز درمانی برای نیازمندان منطقه بدل کردیم که خدماتی از قبیل مشاوره، مشاوره فرهنگی، روانشناسی، پزشک عمومی و ... خدمات می دهند.

وی ادامه داد: پس از راه اندازی این مرکز درمانی با پرداخت یارانه به یک داروخانه، بیماران می توانند داروهای شان را رایگان تحویل بگیرند. این مرکز روزانه 50 تا 60 نفر مراجعه کننده دارد و تا کنون به بیش از 4 هزار نفر خدمات داده ایم.

شهردار منطقه 16 تاکید کرد: ما فقط به این خدمات اکتفا نکردیم و مکان دیگری را در محله جوادیه در نظر گرفته ایم که در این مرکز نیز خدمات پزشکی با هزینه ای کمتر از بیمارستان های دولتی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه با دستور شهردار محترم تهران رسیدگی به معلولان و نیازمندان را در اولویت قرارداده ایم، عنوان کرد: خدماتی به مدرسه پسرانه حاج بابایی و مدرسه دخترانه کوشا ارائه شده است و بوستان های بهمن و فلاحتی برای معلولان مناسب سازی شده است.

شهردار منطقه 16 حضور 8 شهید گمنام در منطقه را باعث افتخار دانست و گفت: قبور این شهدای گمنام نیز مقبره سازی شده است.

میرزا قلی در پایان خاطر نشان ساخت: 2 ماه دیگر زیر گذر زربنی زاده به بهره برداری می رسد. این زیر گذر خزانه را به نازی آباد متصل می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: