جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1396     
معاون شهردار منطقه 19 خبر داد:
ارائه خدمات پزشکی رایگان و همایش های آموزشی در هفته ملی بدون دخانیات

به گزارش گروه آموزش و فرهنمگ سازی تهرانی نیوز؛ همزمان با هفته ملی بدون دخانیات خدمات آموزشی و پزشکی رایگان در قالب برپایی ایستگاه های سلامت در محلات منطقه 19 ارائه می شود.

 

 حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: ایستگاه های سلامت درمساجد ، مدارس ، سرای محلات و بوستان های سطح منطقه برپا می شود.

همچنین خدمات پزشکی در محله شریعتی شمالی، خانه سلامت شکوفه شمالی، سرای محله اسفندیاری بستان، بوستان ولایت، مسجد الزهرای خانی آباد نو جنوبی، خانه سلامت بهمنیار و دانشگاه شریعتی ارائه خواهد شد.

وی افزود: شهرداری این منطقه از 3 خرداد تا یک هفته نیز میزبان شهروندان در کلاسهای آموزشی دخانیات و عوارض مصرف آن، پیشگیری از مصرف مواد دخانی، آموزش زنان و دخانیات، جنسیت و دخانیات، قلیان و سرطان، پیشگیری از اعتیاد به مواد دخانی، مواد مخدر و الکل، نحوه برخورد با افراد سیگاری، مهارت نه گفتن در جوانان، عوامل رفتاری و روانی گرایش به دخانیات و سایر موضوعات در سراهای محلات و مساجد منطقه خواهد بود.

معاون شهردار منطقه ادامه داد: طی این هفته بروشورهایی نیز در اماکن عمومی بین شهروندان توزیع و برنامه نمادین له کردن سیگار در سرای محلات و بوستان ها وبرنامه های نمایشی با موضوع دود سیگار و مضرات آن برای کودکان در محلات همراه با برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع سیگار کشیدن ممنوع اجرا می شود.

تقدیر از ترک کنندگان سیگار برنامه دیگری است که به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در شهرداری ناحیه 4 در نظرگرفته شده است.

همچنین به مناسبت این هفته اردوی تفریحی امامزاده صالح (ع)، جشنواره غذایی، مسابقه با عنوان «نامه به پدر سیگاری» در ناحیه 4، مسابقه ورزشی در باشگاه پوریای ولی و خانه سلامت بهمنیار و نصب بنر و پوسترهای آموزشی روی وسایل حمل و نقل عمومی تدارک دیده شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: