جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1396     
تجلیل از مدیران نمونه و بازنشستگان منطقه 22 در دوره توجیهی کارکنان تغییر وضعیت شده منطقه

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛در دوره توجیهی کارکنان تغییر وضعیت شده منطقه 22 به قرارداری و رسمی که با حضور مولایی شهردار منطقه در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد، از تعدادی از بازنشستگان سال گذشته و همچنین سه تن از مدیران نمونه تقدیر شد.

 

مولایی شهردار منطقه در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک به مناسبت تغییر وضعیت کارکنان این مجموعه خاطرنشان کرد: مساله انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری یکی از مسائل اصلی و مهم حال حاضر کشور ما به شمار می رود. حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مایه دلسردی دشمنان خواهد بود. حضوری حداکثری در پای صندوق های رای که یکی از خواسته های مقام معظم رهبری از مردم بوده است و از طرفی دیگر به کررات به مسئولان و نمایندگان مردم تاکید می کنند که با مردم صادق باشند و با وعده و وعید سعی در جلب آرای آنها ننمایند و سخنانی را به زبان جاری کنند که توان انجام آن را داشته باشند.تجربه نشان داده که هر زمان نگاه، توجه و ملاک عمل مسئولین ما فرمایشات رهبری باشد،کمترین آسیب و بعضا بدون آسیب بوده ایم. بی شک حرکت عقب تر یا جلوتر از ولی امر ضربه های بسیار زیادی به جامعه می زند. فصل الخطاب تمامی امور برای همه باید فرمایشات مقام معظم رهبری باشد و بس.

 وی اظهار کرد: در این برهه حساس مساله انتخابات و حضور در پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح برای ریاست جمهوری و هم شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از مسائل حساس و مهم کشور به شمار می رود.همانگونه که مقام معظم رهبری بارها و بارها در سخنان خود به بیان اهمیت این موضوع پرداختند.اما در این میان بعضا سخنانی از برخی از افراد می شنویم که جای تعجب دارد.ایشان در جمع کارگران و کارآفرینان با انتقاد از کسانی که حضور خود را باعث دور شدن سایه‌ جنگ از کشور می‌دانند، بیان کردند: گاهی می‌شنویم بعضی می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه‌ جنگ را از سر کشور رفع کنیم، اما این حرف‌ها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سال‌های متمادی، حضور ملت در صحنه،باعث رفع سایه‌ی جنگ و تعرض از سر ایران شده است.

 مولایی خاطرنشان کرد: اگر امروز در امنیت کامل به سر می بریم تمامی این آرامش را مدیون شهدا و خانواده های آنها و مدافعان حرمی هستیم که در آن سوی مرزها برای دفاع از حریم ولایت می جنگند. امروزه دنیا در برابر سیاست ها و درایت های رهبرمان دست به دهان مانده است تا جایی که به اذعان مقامات غربی تمامی نقشه های آنها با یک سخنرانی رهبری نقش بر آب می کند.اگر امروز در کشورمان امنیت،ثبات و آرامش می خواهیم باید پیرو راه ولی خود باشیم و لاغیر.متاسفانه عده ای رواج تفکرات غربی و غیر اسلامی در جامعه را مصداق آزادی می داند و این ها جنایت ها و خیانت هایی است که به اعتقادات و مذهب ما می شود همچنان که در عاشورای 88 به اصل اعتقادات دینی ما جسارت شد. اهانت به ساحت مقدس ائمه اطهار ما نمونه بارز توهین و حمله به باورهای اعتقادی ما است که از سوی عده ای از افراد پذیرفتنی نیست چرا که این ملت تمام دارایی خود را از صدقه سری اهل بیت دارد و بس.

 شهردار منطقه 22 در پایان بیان کرد:آینده جامعه و کشور ما به دست ما و مردم ما رقم می خورد و این سرنوشت باید به گونه ای رقم بخورد که هیچ کس در جامعه دغدغه ای برای زندگی نداشته باشد و این دغدغه ها در صورتی از بین می رود و یا لااقل کم می شود که مردم ما انتخابی درست و شایسته داشته باشند نه انتخابی از روی احساسات و تعصبات حزبی.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: