جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 ارديبهشت 1396     
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 خبر داد:
ایستگاه های اتوبوس بی آر تی نوع 1 و 2 ایمن سازی می شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از بهسازی و ایمن سازی ایستگاه هایی خطوط بی آرتی در سطح منطقه خبر داد و گفت: این عملیات در راستای پیشگیری از وقوع تصادفات بین اتوبوس ها و همچنین توجه ویژه به نیازهای استفاده کنندگان آسیب پذیر از سیستم حمل و نقل عمومی اجرا می شود.

 

 امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: طرح اجرایی بهسازی و ایمن سازی در خط یک بی آر تی خیابان انقلاب دماوند، خط بی آر تی نوع دو و بزرگراه امام علی (ع) اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح ، اقداماتی از قبیل نصب بشکه ایمنی، نیوجرسی و رفلکتور چشم گربه ای با هدف ارتقا ضریب ایمنی بیشتر جانی شهروندان انجام خواهد شد.

معاون شهردار منطقه 7 تاکید کرد: همواره با اجرای طرح های متنوع ، بسترهای لازم جهت استفاده بیشتر شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی را فراهم کرده و در راستای توسعه سیستم حمل و نقل عمومی این بخش از پایتخت گامهای عمده برمی داریم.

وی در ادامه یادآور شد: ایستگاه های اتوبوس تندرو خط یک خیابان انقلاب – دماوند با هدف ترغیب نابینایان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی آماده سازی می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 خاطرنشان کرد: دو ایستگاه از هفت ایستگاه اتوبوس تندور خط یک خیابان انقلاب دماوند که در منطقه 7 واقع شده به صفحه نمایشی راهنما با خط بریل و مسیر ویژه نابینایان مجهز شده تا این عزیزان بتوانند مسیر خود در ایستگاه را بیابند و آماده سازی مابقی ایستگاه ها هم در اولویت کاری منطقه قرار گرفته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: