جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 ارديبهشت 1396     
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:
کارنامه شهردار تهران نشان می دهد همیشه با خلوص نیت برای ارتقا سطح کیفی زندگی مردم تلاش کرده است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بااشاره به شخصیت جهادی شهردار تهران گفت: کارنامه محمدباقر قالیباف در تهران و سابقه کاری ایشان نشان می دهد که هیچ وقت منافع و مصالح شخصی اش را به منافع شهر و مردم ترجیح نداده و همیشه با خلوص نیت برای تهران به عنوان آبروی نظام و برای ارتقا سطح کیفی زندگی مردم تلاش کرده است.

 

عبدالرضا مصری کناره گیری شهردار تهران از کاندیداتوری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نماد ایثار و از خودگذشتگی است دانست و گفت: همان طور که محمدباقر قالیباف در قامت شهردار تهران همه تلاشش را برای بالا رفتن کیفیت زندگی شهروندان بکار بسته در بعد سیاسی نیز همین مشی را در پیش گرفته است.

این نماینده مجلس دهم تاکید کرد: مردانی که مسیری را برای کشورشان با ایمان و اعتماد انتخاب می کنند دیگر ملاحظه ای برای خودشان ندارند و می توانند همچون دکتر قالیباف  تصمیم هایی همچون تصمیم اخیرایشان درخصوص کناره گیری از کاندیداتوری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را از سر گذشت و ایثار بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه کناره گیری دکتر قالیباف از عرصه انتخابات کار ساده ای نبود و هر کسی شهامت و غیرت اتخاذ چنین تصمیمی را ندارد، تصریح کرد: تنها فردی می تواند چنین تصمیمی بگیرد که 100 درصد روی منافع شخصی اش خط کشیده باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم با یادآوری اینکه اقدام دکتر قالیباف از جنس از خودگذشتگی های هشت سال دفاع مقدس است، خاطر نشان کرد: شهردار کنونی تهران پس از ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری آبرویی شخصی اش را گذاشت و جریانی به سمت او رفت. اما امروز شاهد هستیم که وی با شجاعت تمام حاضر شده که مصالح کشور را بر مصالح شخصی ترجیح بدهد و کناره گیری کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اینکه یک فرد بتواند در زمان انتخابات که چشم مردم و دنیا به وی است در عرصه کشور و بین الملل نهایت گذشت را برای اعتقادات و آرمان هایش انجام دهد، بی شک شهادت طلبی سیاسی و با خلوص نیت است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: