جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 مهر 1393     
تأمین ایمنی شهروندان هدف مشترک تمام دستگاههای مسئول است

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در دیدار از «سیزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیرات پلیسی، ایمنی و امنیتی (ایپاس)» در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گفت: تأمین ایمنی شهروندان، هدف مشترک تمام دستگاههای مسئول است.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: در این نمایشگاه، ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در حوزه امکانات و تجهیزات مربوط به برقراری نظم و انضباط در شهر و تأمین ایمنی شهروندان در معرض بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی با اعلام این که توان بالای سازندگان داخلی و تلاش جهت تولید تجهیزات ایمنی در داخل، ویژگی بارز نمایشگاه امسال بود، تأکید کرد: حضور 270 شرکت قوی داخلی با تمام توان، نقطه قوت این نمایشگاه بود که بارقه امید را در دل هر ایرانی زنده می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان با تأکید بر این که حضور شرکت‌های داخلی در زمینه سیستم‌های نظارت هوشمند و پردازش تصویری در این نمایشگاه بسیار هوشمندانه بود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور محل مناسبی برای ایجاد ارتباط و شناخت توان صنایع و توانایی صنعتگران داخل و فرصت مغتمنی برای استفاده دستگاه‌های مسئول از این توانمندی‌ها بود.

گفتنی است معاون شهردار تهران در دیدار از «نمایشگاه ایپاس»، غرفه‌های سازمان صنایع دفاع، گروه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بنیاد تعاون ناجا، قرارگاه سازندگی خاتم، شرکت صنایع کامپیوتری ایران (صا ایران) و چند غرفه دیگر را مورد بازدید قرار داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: