جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 ارديبهشت 1396     
با پایان مراحل تست مخازن CNG اتوبوس­های گاز سوز ؛
خطرات احتمالی اتوبوس های منطقه 11 رفع شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از پایان مراحل انجام تست مخزن CNG همه اتوبوس­های گازسوز محدوده مرکزی پایتخت خبر داد.

 سجاد زارع صفت با بیان این که اتوبوس های سطح شهر به دو دسته فیدر(معمولی) و تندرو تقسیم ­بندی می شوند که امروزه تعداد زیادی از آن­ها گازسوز هستند؛ گفت: در محدوده منطقه 11 که جزو بخش مرکزی تهران به حساب می آید؛ بیش از 190 دستگاه اتوبوس فیدر فعالیت می­کند که از این تعداد 77 دستگاه گازسوز و مابقی آن­ها گازوییل سوز هستند.

وی با تاکید بر این که هر اتوبوس گازسوز دارای 5 مخزن گاز در بالای سقف خود است و این یعنی در صورت بروز مشکل؛ اتوبوس­ها می­توانند مانند یک بمب متحرک عمل کنند؛ اظهار داشت: از چندی پیش و با تاکید شورای شهر و تمهیداتی که انجام گرفت؛ مقرر شد مخازن گاز تمامی اتوبوس های گازسوز سطح شهر تهران مورد بررسی و رفع نواقص احتمالی قرار گیرد تا از بروز اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا همه مخازن اتوبوس­های گازسوز منطقه 11 به کمک ابزارهای تخصصی و ازجمله دوربین­های تشخیص ترک خوردگی مورد ارزیابی قرار گرفت و اکنون در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: