جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 ارديبهشت 1396     
گیل آبادی هشدار داد:
به بهانه تبلیغات برای کاندیداهای انتخاباتی چهره شهر را تخریب نکنیم

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران تاکید کرد: با توجه به اتفاقات اخیر که منجر به تخریب چهره عمومی تهران شده است، از ستادهای انتخاباتی تقاضا داریم تا به هنگام تبلیغات در اماکن عمومی به حفظ آثار هنری ارائه شده در شهر توجه داشته باشند.

 

شهرام گیل آبادی با تاکید بر حفظ زیبایی های پایتخت که در ادوار مختلف مدیریت شهری بالاخص 12سال اخیر ایجاد شده است، تصریح کرد: برای انجام تبلیغات در سطح شهر سازه های تبلیغاتی ویژه ای طراحی و در قسمت های مختلف تهران نصب شده است.

وی افزود: از تمامی ستادهای انتخاباتی تقاضا داریم تا با حفظ منظر شهری تهران برای کاندیدای مورد نظرشان تبلیغ کنند.

رییس مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری تهران با پرداختن به اتفاقاتی که اخیرا در تخریب چهره فرهنگی شهر رخ داده است، گفت: نباید آثار هنری، نقوش برجسته و... به بهانه رقابت های سیاسی مخدوش شود. حتی در این میان ممکن است برخی عامدا به این موضوع همت گمارند که خواهشمندیم ستادهای انتخاباتی در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند زیرا چهره فرهنگی پایتخت متعلق به تمامی شهروندان با هرسلیقه سیاسی، دین، مذهب و آیینی است.

گیل آبادی ادامه داد: متاسفانه بعضی حرکات مشکوک برای تخریب چهره برخی کاندیداها صورت گرفته  است که این با مشی فرهنگی  وهنری نامزدهای انتخاباتی مغایرت دارد.

وی با اشاره به حقوق شهروندان تاکید کرد:  شهرداری تهران براساس حق مردم، گزارش این بداخلاقی های صورت گرفته را که مبنایش لطمه به داشته های شهری است، به مراجع ذی صلاح اعلام می کند تا به صورت قانونی برخورد لازم با متخلفان صورت گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: