جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 ارديبهشت 1396     
اکران 40 سازه تبلیغاتی در شمال شرق تهران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از اکران پرتابل ها، بنرها و تبلیغات این حوزه درخصوص طرح های مختلف فرهنگی اجتماعی و شهری در شمال شرق تهران خبر داد.

 

حسین سیگارودی در این زمینه افزود: در ادامه فعالیت های شهرداری تهران پیرامون اکران طرح های فرهنگی اجتماعی و شهری درخصوص طرح های آموزش شهروندی، آسمان آبی زمین پاک، تقویت بنیان خانواده، اکرام والدین، همسایه، سالمندان و... ، اداره زیباسازی منطقه اقدام به اکران تبلیغات و اختصاص سازه های تبلیغاتی موجود در این منطقه کرد.

وی افزود: در این خصوص 40 سازه تبلیغاتی در معابر و محورهای اصلی به این مهم اختصاص داده شد.

سیگارودی در ادامه گفت: با عنایت به نصب پلاکاردها و تبلیغات غیرمجاز صنوف و و احدهای تجاری در برخی محورها و با توجه به صدور اخطارهاي كتبي و تذكرات شفاهي مكرر به كسبه بنر و پلاكاردهاي مازاد موجود در پياده روها، تیرچراغ برقها ،جداره ها و نماهای شهری جمع آوری شد. دراین خصوص محورهای اصلی ازجمله خيابان رسالت و استاد حسن بنا ، حکیمیه و ... در دستورکار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری منطقه با اشاره به مناسبت های اعیاد بزرگ شعبانیه خاطرنشان کرد:

به مناسبت فرارسیدن ایام شعبانیه و نیمه مبارک شعبان و همگام با شهروندان در جشن بزرگ میلاد منجی عالم ، مساجد جامع و موسسات فرهنگی، مذهبی سطح منطقه آذین شد. دراین خصوص 400 پایه پرچم با پرچمهای رنگی مزین شده و میادین و محورهای اصلی از جمله میدان های ملت، هروی، تهرانپارس، بزرگراه شهیدان صیادشیرازی، باقری، رسالت و... با پارچه ها و ریسه های رنگی آذین شد.

سیگارودی در پایان با اشاره به دیگر اقدامات این طرح گفت: به توجه به اینکه درسطح منطقه 145 تابلوی شناسایی معابر موجود می باشد، اداره زیباسازی منطقه اقدام به شستشو ،رنگ آمیزی و درصورت لزوم ترمیم تابلوهای سطح منطقه کرد. دراین خصوص تا کنون 40 تابلو بازسازی و مابقی نیز در دستور کار قرار گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: