جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 ارديبهشت 1396     
شهردار منطقه 7 خبر داد؛
مرکز فراموز با رویکرد کنترل خشم برای سنین 6 تا 12 سال افتتاح می شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 7 از افتتاح فرآموز با رویکرد کنترل خشم ویژه کودکان و نوجوانان و با هدف آموزش مهارت‌هاي رفتاري به آنها به شيوه تعاملي و از طريق بازي و روش هاي غيرمستقيم خبر داد.

 

دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: مرکز فراموز با رویکرد کنترل خشم به زودی در ساختمان جدید کنترل خشم در خیابان اجاره دار افتتاح خواهد شد تا با برگزاری کلاس های کنترل خشم، شهروندان را با شیوه های مهار خشم و غضب آشنا کند.

وی تصریح کرد: مراکز کنترل خشم و فرآموز، مراکزی دارای رویکردهای همسو هستند، با این تفاوت که فعالیت مرکز فرآموز برای گروه سنی کودکان و مرکز کنترل خشم برای گروه سنی بزرگسالان است.

شهردار منطقه 7 یادآور شد: به منظور تخصصی تر شدن مهارت کنترل خشم، مرکز فرآموز در منطقه به بهره برداری خواهد رسید تا به این ترتیب کار آموزش کنترل و مهار خشم در 2 سطح مختلف برای کودکان و بزرگسالان صورت گیرد.

وی عنوان کرد: فرآموز مکانی است که در آنجا با اجرای برنامه های هدفمند آموزشی و پرورشی تمام تلاش مربیان بر آن است که بتوانند سطح رشد و توانایی عمومی کودکان را افزایش داده و بر تجربه های آنها در تعاملات و ارتباطات اجتماعی شان بیفزایند تا آنها قادر باشند هدفمند و آگاهانه وارد صحنه عمل شده و اشکالات رفتاری خود را برطرف نموده و به راحتی ابراز وجود نمایند.

دکتر طلوعی تاکید کرد: در جامعه ما یکی از هیجان هایی که افراد در کنترل آن کمتر موفق اند، خشم است. خشم یک هیجان انسانی کاملاً بهنجار و معمولاً مفید است ولی در صورت خارج از کنترل فرد، می تواند تخریب کننده نیز باشد و مشکلاتی را در محل کار، روابط بین فردی و به طور کلی کیفیت زندگی افراد نیز به وجود آورد. از همین رو با در نظر گرفتن 5 اقدام اساسی شامل مشاوره فردی، برگزاری کارگاه های تخصصی برای متخصصان در قالب آموزش های داخلی در مرکز، آموزش در خارج از مرکز برای گروه های هدف و مطالعات تحقیقاتی و همچنین عوامل عمومی و آموزشی سعی کردیم تا به شهروندان خدمات بهینه ای را ارائه دهیم .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: