جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 ارديبهشت 1396     
شهردار منطقه 4 در دیدار با شورایاران:
آغاز دور جدید بازدید از محلات 20 گانه منطقه 4 با محوریت محلات کم برخوردار

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 4 در دومین نشست ماهانه با شورایاران گفت: به منظور بررسی و رفع مشکلات محلات و استفاده لازم از نقطه نظرات شورایاران در توسعه همه جانبه محلات ، بازدید میدانی از سطح محلات در دستور کار قرار گرفت.

 

مهندس سید امیر عباس بهاری با بیان اینکه شورایاران و مدیران محلات نقش کلیدی در اداره امور محلات دارند افزود: ایجاد همدلی و همگام شدن مدیران شهری با شورایاران گام مهمی در توسعه همه جانبه محلات است و باید از فرصت پیش آمده برای خدمات رسانی بهره لازم را برد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از سطح محلات راهکار مناسبی برای رتق و فتق امور محلات و توسعه وآبادانی شهر است افزود: طی 2 سال اخیر و با انجام مستمر بازدید میدانی از سطح محلات، بسیاری از نیازهای ضروری محلات 20 گانه منطقه به ویژه محلات کم برخوردار با همکاری شورایاران محقق شده است.

بهاری افزود: محلات نیازمند برنامه ریزی مطلوب برای جذب جوانان به برنامه های فرهنگی و اجتماعی به سراهای محله و تامین اوقات فراغت عموم شهروندان هستند و شورایاران باید در این خصوص توجه ویژه ای داشته باشند.

وي افزود: بسياري از مشکلات موجود در محلات با تدبير ،تعامل وهمراهي قابل حل است که در اين راستا همه شوراياران بايد از فضاي گفتمان مناسب و همه ظرفيت ها استفاده کنند تا شهروندان از نتيجه کار راضي باشند.

شهردار منطقه 4 گفت: شورایاران و مدیران محلات باید همواره مدیریت شهری را در کنار خود ببینند و بکار گیری از پتانسیل های مردمی و داوطلب را همواره در اولویت برنامه ها قرار دارند.

بهاری در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و تعامل مطلوب شورایاران گفت: خوشبختانه در سال گذشته اقدامات خوبی با مشارکت شورایاران در محلات صورت گرفت و امیدوارم با افزایش این تعامل اقدامات شایسته تری را با محوریت شورایاران شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته بازدید های میدانی از سطح محلات از خرداد ماه سال جاری در محلات کلید خواهد خورد.

شایان ذکر است در این هم اندیشی شورایاران و مدیران محلات به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوعات مرتبط به محله خود پرداختند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: