جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 ارديبهشت 1396     
صدور مفاصاحساب نوسازی به دفاتر خدمات الکترونیک واگذار شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛به منظور تسریع و تسهیل در اموراجرایی و تامین رضایت شهروندان منطقه یک ،صدور مفاصاحساب در شمال تهران به طور کامل به دفاتر خدمات الکترونیک واگذار شد.

 

حسن مشیدی رئیس اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت :تمام مودیان سطح منطقه یک می توانند عوارض مربوط به نوسازی و دریافت مفاصاحساب را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک پیگیری کنند.

وی گفت:در راستای افزایش بهره وری ،ارائه خدمات موثر و کارآمد و کارایی بیشتر این اداره و همچنین کاهش هزینه ها و زمان لازم جهت افزایش بهره وری و پاسخگویی به شهروندان این منطقه و طبق دستورالعمل صادره از اداره کل تشخیص و وصول درآمد، صدور مفاصاحساب به دفاتر خدمات الکترونیک منطقه واگذار شد.

رییس اداره درآمد شهرداری منطقه یک، با اشاره به واگذاری عوارض نوسازی و صدور مفاصاحساب به دفاتر خدمات الکترونیکی این منطقه اظهار داشت:تمام کارشناسان دفاتر خدمات الکترونیک سطح منطقه آموزشهای لازم جهت صدور مفاصاحساب را کسب نموده و اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک ،در ساعات اداری ،آماده پاسخگویی به مودیان می باشد.

مشیدی افزود:به منظور دسترسی سریع و تسهیل مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض پایدار،سامانه اینترنتی شهرداری تهران به آدرس www.tehran .ir و یا پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی daramad.tehran.ir تا ساعت 24 روز 29 اسفندماه سال 1396 امکان عوارض قابل پرداخت سال جاری و سنواتی،کسب و پیشه،بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض تابلو را فراهم آورده است.

رییس اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک ضمن تشکر از شهروندان شمال تهران برای پرداخت به موقع عوارض پایدار ،خاطر نشان کرد:مهلت پرداخت قبوض عوارض صرفا تا پایان سال جاری است و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا تاریخ 29اسفند 1396 پرداخت کنند شامل تسهیلات خوش حسابی شهرداری تهران خواهند شد.

وی گفت :این گروه از شهروندان می توانند 10درصد جایزه خوش حسابی عوارض نوسازی و مشاغل و تابلوهای صنفی بهره مند شوند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: