جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 ارديبهشت 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو مطرح کرد:
حذف آلودگي هاي بصري و پاکسازي در منطقه دو

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو ، از فعالیت مستمر اداره خدمات شهری منطقه در راستای زیباسازی محیط شهری، آراستگی و پاکیزگی معابر شهری با توجه به بارندگی های اخیر در سطح منطقه از خدمات رسانی حداکثری به شهروندان خبرداد.

 

علیرضا جعفری با اعلام این مطلب اظهار داشت : با توجه به افزایش چشم گیر زباله و همچنین نظافت شهری به منظور ارتقای سلامت شهر، سلامت و رفاه حال شهروندان ، اداره خدمات شهري منطقه اقدام به حذف آلودگي هاي بصري و پاکسازي برچسب هاي تبليغاتي غیرمجاز از ديواره هاي شهري، شستشو، رنگ آميزي و رفع مشکلات جداول، گاردريل ها، المان هاي شهري، تابلو هاي ترافيکي، مخازن و زير مخزني ها، انهار و جوي ها، ايستگاه هاي اتوبوس و پل هاي عابر در سطح منطقه کرده است.

ویافزود : ساعت کار ماشین آلات حمل زباله و سیمی تریلرها و ماشین آلات چندمنظوره جدول شوی، دیوار شوی، نرده شوی و جاروبها و پاکسازی و زیباسازی سطح منطقه در سال جاری افزایش یافته است.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: . فرهنگ سازی در جهت داشتن منطقه ای پاک و سالم یکی از مقوله های مهمی است که در این زمینه باید انجام شود وامیدواریم همه شهروندان خود را مالک اموال عمومی بدانند و نسبت به حفظ و نگهداری آن حساس باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: