جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 ارديبهشت 1396     
مددسرای بهاران 2 منطقه 22 آماده بهره برداری شد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمران منطقه 22 از اتمام عملیات عمرانی ساختمان مددسرای بهاران 2 این منطقه خبر داد.

سالاری پور معاون فنی و عمران منطقه با اعلام این خبر گفت: "در ادامه ساخت فضاهای نگهداری از شهروندان آسیب پذیر ، مراحل ساخت ساختمان مددسرای بهاران 2 منطقه 22 به پایان رسید. مددسرای بهاران واقع در انتهای بلوار کوهک، ضلع شمال شرقی مترو چیتگر ، جنب اداره قنوات حوزه امور شهری یکی از طرح‌های مهم معاونت فنی و عمرانی بود که فعالیت‌های عمرانی آن با زیربنای 1100 مترمربع در یک طبقه به اتمام رسید و آماده بهره برداری شد.

وی افزود: این مجموعه شامل سالن ورزشی ، سالن اجتماعات ، کارگاه های آموزشی، آشپزخانه صنعتی و سالن غذاخوری ، رختشورخانه، آرایشگاه ، بخش پزشکی و مددکاری و سالن خواب و استراحت است و با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در مدت 6 ماه مراحل ساخت و محوطه سازی آن به اتمام رسید و آماده بهره برداری گردیده است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه22 با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی منطقه وضعیت قابل قبولی دارند گفت: تمام پروژه ها طبق برنامه زمانی و در برخی موارد جلوتر از برنامه زمانی در نظرگرفته شده در حال ساخت و آماده سازی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: