جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 ارديبهشت 1396     
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
شهرداری تهران با وجود تحریم از سوی دولت لحظه ای در ارائه خدمات سستی نکرده است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت همواره شهرداری تهران را تحریم کرده است، گفت: با وجود تصویب 2 میلیارد تومان بودجه از سوی دولت برای شهرداری و عدم وصول آن، مدیریت شهری از ارائه خدمت باز نایستاد.

 

نادر قاضی پور با اشاره به عملکرد شهرداری تهران در ۱۲ سال اخیر، تصریح کرد: وضعیت شهرتهران نسبت به چند سال گذشته در تمام ابعاد، اجتماعی، فرهنگی، خدمات شهری، عمران، ترافیکی و ...توسعه یافته است.

وی افزود: در سال های اخیر ترافیک تهران با احداث پروژه هایی چون بزرگراه امام علی (ع) به عنوان مسیر شمالی جنوبی تا حدود زیادی کاهش یافته است که قابل انکار نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: احداث و بهره برداری از پارک ها و بوستان ها در سطح شهر نیز علاوه بر زیبایی های بصری تهران باعث تلطیف هوای شهر نیز شده است به‌طوریکه منظره تهران در فصل بهار و تابستان واقعا زیباست.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از ابر پروژه های عمرانی مانند پل‌های چند طبقه در تهران، باعث ارتقاء جایگاه شهر می‌شود، خاطرنشان کرد: تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام است و باید برای توسعه زیرساخت‌های شهری تهران تلاش کرد، که خوشبختانه اقدامات مدیریت شهری در خور تقدیر بوده است.

وی بارزترین ویژگی مدیریت شهری را رعایت زمانبندی در احداث و بهره برداری از پروژه های مختلف عنوان کرد و گفت: یکی از نقاط قوت مدیریت شهری در سال های اخیر توجه به زمانبندی بوده و به صورت جهادی کار شده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شهر تهران در تمام حوزه های شهری نسبت به چندسال گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: توسعه فضای شهری، ارتقاء خدمات شهری مخصوصا در حوزه پسماند و زیباسازی بسیار ملموس و قابل درک است.

به گفته قاضی‌پور در حوزه کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت نیز کافیست وضعیت یکی از مناطق جنوب شهر مانند شهرری را به نسبت ۱۲سال گذشته مقایسه کنیم، در این صورت می‌توان درمورد عملکرد شهرداری در کاهش فاصله جنوب و شمال شهر بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: