جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 ارديبهشت 1396     
به مناسبت نیمه شعبان در منطقه 20 انجام شد:
آذین بندی خیابان های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 20 شهر تهران از ویژه برنامه های فرهنگی مدیریت شهری و آذین بندی خیابان های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت جشن نیمه شعبان خبرداد.

 سید احمد صفوی با بیان اینکه آماده سازی بستر مشارکت شهروندان در ویژه برنامه های فرهنگی و مناسبتی از اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 است، گفت: علاوه بر همکاری با شهروندان در برپایی برنامه های ارزشی و مناسبتی، فضاسازی محیطی و آذین بندی معابر پرتردد منطقه 20 برای استقبال از جشن نیمه شعبان از سوی مدیریت شهری انجام می شود تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط در شهروندان، این جشن مهم پرشکوه تر از قبل برگزار شود.

صفوی با اشاره به اینکه در این ایام میزبان خیل عظیمی از زائران و مسافران دیگر شهرها نیز هستیم، افزود: آذین بندی معابر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همچون خیابان فدائیان اسلام در ضلع شمال، خیابان مدرس در ضلع غرب حرم و مسیر های منتهی به پیاده راه ضلع شرق و جنوب حرم به صورت ویژه آذین بندی و چراغانی می شوند تا زائران بیش از پیش از این فضای معنوی استفاده کنند.

وی به آذین بندی میادین، معابر اصلی و مسیرهای بزرگراهی نیز اشاره کرد و گفت: مساجد الهادی، افضلیه، امام علی(ع)،  صاحب الزمان(عج)، مرتضی علی(ع) و حسینیه سیدالشهدا (ع) از جمله اماکن مذهبی هستند که به مناسبت برپایی جشن های شعبانیه از سوی مدیریت شهری منطقه 20 نورپردازی شده اند.

صفوی در جمع معاونین و مدیران ارشد شهرداری این منطقه به فراهم سازی ایمنی لازم برای فعالیت های ارزشی و مناسبتی که به صورت مردمی برگزار می شود تاکید کرد و یادآور شد: برپایی برنامه های فرهنگی در سراهای محله، مساجد، مدارس، مراکز فرهنگی با مشارکت شهروندان و فعالان فرهنگی محلات از دیگر اقداماتی است که در این ایام انجام می شود.

شهردار منطقه 20 به اهمیت تداوم موضوعات نگهداشتی شهر در حوزه های مختلف اجرایی اشاره کرد و توجه بیش از پیش به آراستگی و حفظ زیبایی بصری شهر در این ایام را خواستار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: