جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 ارديبهشت 1396     
تقاطع خیابان شریعتی به خیابان شهید قندی اصلاح هندسی می شود

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح اصلاح هندسی در تقاطع خیابان شریعتی به خیابان شهید قندی با هدف روان سازی ترافیک این محدوده خبر داد.

 

 امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: این طرح در راستای ایمن سازی،  ارتقاء سطح کیفی خیابان ها و کاهش تصادفات در ساعات اوج ترافیک در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی با تاکید بر نقش اصلاح هندسی در روانسازی ترافیک شهری، عنوان کرد: اصلاحات هندسی در منطقه با تکیه بر اقدامات کارشناسی و به منظور کاهش حجم ترافیک، کاهش زمان تاخیر و افزایش ایمنی در سطح منطقه انجام می شود.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه این طرح علاوه بر تامین حداکثری رضایت شهروندان، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی سطح منطقه با توجه به آمار بالای عبور و مرور وسایل نقلیه دارد، خاطرنشان کرد: طرح شناسایی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز معابر از دیگر اقداماتی است که در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی تصریح کرد: میدان سپاه، تقاطع خیابان شهید قندی شریعتی و تقاطع شهید کابلی به بزرگراه رسالت از جمله نقاط حادثه خیزی است که اصلاح هندسی در آنها با هدف ایمن سازی و جلوگیری از حرکات تداخلی اجرا شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: