جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 ارديبهشت 1396     
محیط زیست شهرداری تهران برنده جایزه ملی مسئولیت اجتماعی شد

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛از اقدامات و عملکرد محیط زیستی شهرداری تهران در سطح ملی تقدیر به عمل آمد و شهرداری تهران برنده جایزه ملی مسئولیت اجتماعی شد.

 دکتر محمد مهدی گلمکانی رئیس مرکز مدیریت محیط زیست گفت: یکی از مصادیق جوامع پیشرفته و یا به رو رشد ، تحقق مسئولیت اجتماعی از سوی سازمانها، نهادها، صنایع، بنگاه ها و همچنین شهروندان است و موضوع محیط زیست به عنوان حیاتی ترین جزء لاینفک زندگی شهرنشینی همواره نیازمند وجود ساختارهای اجتماعی توانمند، آگاه ، فعال و پویا بوده است.

 

دکتر گلمکانی در ادامه افزود: مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به عنوان متولی موضوع محیط زیست در مدیریت شهری و بر اساس مسئولیت اجتماعی سازمانی خود اقدام به ظرفیت سازی جهت توانمندکردن شهروندان به منظور حضور و مشارکت داوطلبانه وموثر آنان در حفاظت و بهبود محیط زیست شهری نموده است.

وی خاطر نشان ساخت: بر این اساس پروژه کانونهای محیط زیست محلات تهران از آغاز سال 1395 با رویکرد "تحقق شهرتازه، شهر دوستدار محیط زیست" در 4 حوزه تنوع زیستی ، آب سالم و انرژی پاک، زمین پاک و هوای پاک در سطح محلات 354 گانه شهر تهران در 3 فاز اصلی برنامه ریزی و اجرا شد.

گلمکانی اظهار کرد: با گذشت یک سال از فعالیت کانونهای محیط زیست محلات این کانونها با 18500 عضو در 354 محله شهر تهران به عنوان مصداقی از مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران در حوزه محیط زیست در حال فعالیت هستند که بر این اساس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به عنوان طراح و مجری طرح کانونهای محیط زیست محلات شهر تهران برنده نخستین جایزه ملی مسئولیتهای اجتماعی بنگاههای اقتصادی (CSR) گردید.

لازم به ذکر است اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با همکاری شورای اسلامی شهر تهران، شرکت همراه مدیریت آرمانی و سایر گروه¬ها اقدام به برگزاری اولین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی (CSR) نمود که پروژه "ایجادکانون¬هایمحیطزیستمحلاتشهرتهران موفق به دریافت جایزه گردید..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: