جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 ارديبهشت 1396     
ارائه طرح‌های تشویقی برای سوادآموزی بی سوادان شرق پایتخت

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 8 گفت: طرح‌های مختلفی در منطقه 8 به منظور تشویق بی‌سوادان و کم سوادان به سوادآموزی برگزار می شود.

 

مهندس بهمن نوری با اعلام این مطلب افزود: طی تفاهم نامه مشترک شهرداری و اداره آموزش و پرورش منطقه، کلاس های نهضت سوادآموزی به صورت رایگان در سرای محلات برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به سوادآموزان در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال و آموزش دهندگان پاداش داده خواهد شد، تصریح کرد: باید با تشویق وهدایت افراد محروم از سواد جهت ثبت نام و شرکت در کلاس های سوادآموزی در بیداری و باسوادی شهروندان منطقه سهیم باشیم.

شهردار منطقه 8 با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این کلاس ها رشد فرهنگی و بهبود شرایط اجتماعی محله، ارتقای سطح سواد شهروندان و توانمندسازی بانوان است، عنوان کرد: افرادی که تاکنون از نعمت خواندن و نوشتن بی بهره بودند، می توانند برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و معرفی پرسنل بی سواد و کم سواد شهرداری گفت: ترغیب و تشویق کارگران بی سواد پیمانکاران شهرداری و معرفی کودکان کار با همکاری و تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت های سرای محلات، مدارس و دیگر ظرفیت های موجود از دیگر اقدامات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در راستای مبارزه با بیسوادی در شرق تهران است.

نوری به شناسایی 69 نفر از پرسنل بیسواد و کم سواد در منطقه اشاره کرد و افزود: همچنین خانواده پرسنل که از نعمت سواد محروم هستند می توانند در این طرح شرکت کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: