جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 ارديبهشت 1396     
منطقه 8 مشکل آبگرفتگی معابر ندارد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردارمنطقه8،با اشاره به اصلاح نقاط آبگیر در سطح محدوده گفت: معابر منطقه 8 در روزهای بارندگی مشکل آبگرفتگی نخواهند داشت.

مهندس بهمن نوری با اعلام این مطلب گفت: در روزهای گذشته و همزمان با شروع بارش های بهاری، گشت کنترل مستمردر سطح منطقه فعال شده است.

وی افزود: هم چنین در نقاط حساس و آبگیر،همکاران واحد 137 مستقر شده وبه صورت مداوم مدیران حوزه خدمات شهری و اجرایی کنترل مستمر در سطح نواحی را دارند.

شهردار منطقه 8، گفت: با تعریف محدوده کاری برای نواحی و استقرار واحدهای ویژه؛ تلاش داریم در روزهای بارانی تردد شهروندان با سهولت انجام پذیرد.

مهندس نوری با اشاره به ایجاد کانالهای هدایت آبهای سطحی در شرق تهران تصریح کرد: مدیریت شهری منطقه با به کار گیری تمام توان و امکانات خود تلاش دارد در روزهای بارندگی از بروزهر گونه آبگرفتگی و اختلال در رفت و آمد شهروندان پیشگیری کند.

وی افزود: همچنین در راستاي ضرورت تسهيل در تردد شهروندان، تمامي کانال ها ، قنوات و انهار سطح منطقه لايروبي و پاکسازي شد.

وي به آمادگي کامل نيروهاي خدماتي اشاره کرد و افزود: به منظور رفاه حال شهروندان، نيروهاي خدماتي منطقه 8 در آمادگي کامل به سر مي برند تا از بروز هر گونه آبگرفتگي در روزهاي بارش جلوگیری کنند.

شهردار منطقه 8 اظهار داشت: مشارکت شهروندان در عدم تخليه زباله و نخاله هاي ساختماني در انهار و مسيل ها؛ مانع از بروز آب گرفتگي به ويژه در فصل بارندگي مي شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: