جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 ارديبهشت 1396     
نام گذاری یکی از خیابان های منطقه13 به نام آتش نشان شهید حادثه پلاسکو

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛با حضور شهردار منطقه 13  و قائم مقام ، خیابان بصیر در محدوده محله شورا  به نام شهید «علی مستوفی» پلاک کوبی شد.

 

در مراسمی که با حضور خانواده آتش نشان شهید مستوفی،مسئولان شهرداری منطقه 13، ائمه جماعات ، شورایاران و  جمعی از آتش نشانان و شهروندان در ناحیه سه  برگزار شد ، خیابان بصیر در محدوده  محله شورا  به نام شهید علی مستوفی از شهدای گرانقدر حادثه پلاسکو مزین شد.

نرگس معدنی پور ، شهردار منطقه 13  با بیان اینکه حق و ارزش والای جانفشانی شهیدان آتش‌نشان حادثه پلاسکو را به حق نمی‌توان با هیچ زبانی ادا کرد گفت : آنان مجاهدانه جان خود را ایثار کرده‌اند ولی ما مسئولیم که این خاطره ارزشمند ایثارگری به عنوان یک فرهنگ و سرمایه گهربار هیچگاه از حافظه تاریخی ملتی که ارزش‌هایش را بر این اساس بنا نهاده پاک نشود.

در این مراسم نرگس معدنی پور شهردار منطقه 13 ، مفاخریان قائم مقام ، معاونین ، شهردار ناحیه سه ، روحانیون ، شورایاران 0، اتشنشانان ،مادر و خانواده شهید مستوفی ،جمعی از مدیران و شهروندان حضور داشتند.

در پایان مراسم شهردار منطقه 13 با اهدای لوح تقدیر از مادر و خانواده شهید تجلیل به عمل آورد.

در این مراسم که به همت اداره روابط عمومی و با مشارکت اداره اجتماعی ناحیه سه برگزار شد ، 40 تابلو توسط عوامل اجرائی 137 در محدوده خیابان بصیر نصب شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: