جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 14 ارديبهشت 1396     
راه‌اندازی سامانه تخصصی و نظارتی هوشمند ناجا

به گزارش گروه آموزش وفرهنگ سازی تهرانی نیوز؛رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به راه‌اندازی سامانه تخصصی و نظارتی هوشمند این پلیس (713) گفت: به منظور افزایش نظارت بر عملکرد و رفتار مجموعه کارکنان در کلانتری و پاسگاه‌ها این سامانه راه اندازی شد.

 

سردار محمد شرفی با اشاره به برگزاری سیزدهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران پلیس پیشگیری در تهران  با بیان اینکه چهار هدف در این همایش دنبال می شود، افزود: تحلیل و تجزیه عملکرد سال 95 و تبیین اهداف شورای عالی تحول کلانتری و پاسگاه ها در سال جاری بخشی از اهداف این همایش است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین رونمایی از سامانه نظارتی هوشمند پلیس پیشگیری از دیگر اهداف این همایش سراسری است.

شرفی با اشاره به اولویت های نیروی انتظامی در سال جاری ادامه داد: برابر اسناد بالادستی و تدابیر فرمانده ناجا مبارزه جدی با قاچاق یکی از اولویت های اساسی می باشد،  پلیس پیشگیری نیز در این راستا برنامه هایی را دنبال می کند به طوری که در سال گذشته ارزش ریالی کالاهای مکشوفه رشد 81 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر و سرقت نیز از دیگر برنامه‌های اولویت دار این پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا توجه به مناطق حاشیه نشین و گسترش کمی و کیفی خدمات پلیس در این مناطق را یکی دیگر از برنامه های محوری این پلیس بر شمرد و  به استمرار طرح تحول کلانتری و پاسگاه ها اشاره و بیان کرد: اجرای این طرح در سه مقطع کوتاه، میان و بلندمدت برنامه ریزی شده که در سال گذشته دوره کوتاه مدت اجرا و به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز برنامه‌های میان و بلندمدت در طرح تحول کلانتری و پاسگاه ها دنبال می شود و انتظار داریم که خروجی این طرح ها ارتقاء رضایت مردم باشد، ادامه داد: در راستای بهبود خدمات انتظامی ، رویکرد " استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان" نیز دنبال می شود به طوری که قرار است امسال 13 هزار نفر از کارکنان این پلیس در دوره های استانداردسازی رفتار شرکت کنند.

شرفی با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: مجموعه پلیس پیشگیری و کلانتری ها نیز در راستای تأمین امنیت انتخابات با آمادگی کامل فعالیت خواهند کرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه با اشاره به رونمایی از سامانه (713) ادامه داد: امروز در این همایش به منظور افزایش نظارت بر عملکرد و رفتار مجموعه کارکنان در کلانتری و پاسگاه ها و همچنین استمرار پیگیری موضوع حقوق شهروندی ، سامانه تخصصی و نظارتی هوشمند در مجموعه پلیس پیشگیری رونمایی شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرامینی در رابطه با کلانتری و پاسگاه ها عنوان کردند: که این سامانه نیز در راستای فرمایشات معظم له راه اندازی شده است، بیان کرد: امید است با راه اندازی این سامانه نظارتی شاهد توفیقات و موفقیت های بیشتر پلیس پیشگیری باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: