جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 ارديبهشت 1396     
معاون اجتماعی- فرهنگی شهرداری تهران در اختتامیه پنجمین دوره مشکات عنوان کرد
جشنواره مشکات بهانه ای برای ورود شهروندان در مباحث شهری

به گزارش گروه آموز شو فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون اجتماعی- فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه جشنواره مشکات بهانه ای برای ورود شهروندان و دخالت آن ها در مباحث شهری است، گفت: روزانه در شهر تهران قریب به 7هزار و 500 تن زباله تولید می شود که بخشی از این زباله ها در مبدا و باقی در مرکز بازیافت تفکیک شده و تبدیل به برق می شوند.

 

مجتبی عبداللهی در اختتامیه پنجمین جشنواره مشکات که صبح امروز در سالن همایش های برج میلاد  برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد­­­­­: بسیار خرسندم که شهروندان در موضوعات مختلف شهری شرکت و شهرداری را همراهی می کنند.

وی عنوان کرد: جشنواره مشکات که این دوره با محوریت اخلاق شهروندی و آسمان آبی- زمین پاک پایه گذاری شد، در واقع بهانه ای برای ورود همشهریان و دخالت آن ها در مباحث شهری بود. شهروندان می توانند به مباحث شهری ورود کرده و در موضوعاتی که در سطح شهر وجود دارد تعیین کننده باشند.

معاون اجتماعی- فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه کارها باید در اختیار مردم باشد، تصریح کرد: تصمیم گیری ها باید در اختیار مردم باشد و ما با ورود به مباحث، خواسته های آن ها را برطرف کنیم و در راستای خواسته شهروندان گام برداریم.

عبداللهی با اشاره به مباحث آموزش های شهروندی، تاکید کرد: ارتباطات شهروندی یعنی احترام متقابل، برخورد حسنه، اخلاق نیکو و ... که همه با هم در آموزش های شهروندی گنجانده می شود و از این طریق به موضوع اخلاق شهروندی، شهر نشینی و رفتار شهروندان پرداخته می شود.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از جشنواره مشکات امسال، عنوان کرد: نه تنها شهروندان استقبال خوبی از جشنواره داشته اند، بلکه شهرداری نیز ارتباط خوبی با مدارس سطح شهر برقرار کرد و این موضوع به خانواده ها منتقل شد و شهروندان همه با هم استقبال خوبی را رقم زدند.

به گفته معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، استقبال کم نظیر شهروندان از جشنواره مشکات نشان دهنده اهمیت دادن آن ها به شهر است.

عبداللهی اقدامات شهرداری تهران در زمینه آسمان آبی- زمین پاک و تفکیک زباله را بسیار گسترده دانست.

وی در ادامه یکی از مباحث ویژه آموزش های شهروندی را تفکیک زباله دانست و افزود: روزانه در شهر تهران قریب به 7هزار و 500 تن زباله تولید می شود که بخشی از این زباله ها در مبدا و باقی در مرکز بازیافت تفکیک شده و تبدیل به برق می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: