جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 ارديبهشت 1396     
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو خبر داد :
بهبود شرایط موجود در سطح محلات منطقه دو

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه دو به همراه مديران حوزه اجتماعي و مسئولين محلات از سراي محلات و زمين هاي ورزشي سطح منطقه بازديد کرد و در این بازدید گفت : بهبود شرايط موجود محلات و رفع موانع در اولويت امور است.

 مسعود خسروي در اين باره اظهار داشت: اين بازديدها پيرو برنامه هاي منظم و مدون به صورت ميداني و در سطح محلات در ابعاد بسيار كوچك و با هدف شناسايي مسايل و مشكلات مرتبط با حوزه هاي مختلف عملكردي شهرداري اعم از خدمات شهري، فني، عمراني، امور اجتماعي و فرهنگي و رفع اين موارد در اسرع وقت مي باشد.

وي افزود: بهبود شرايط موجود در محلات، علي الخصوص در حوزه نگهداشت شهري كه مورد تأكيد خاص و ويژه شهرداري تهران است؛ به عنوان يك اولويت، همواره مد نظر بوده و در اين راستا، بازديدهاي دوره اي و رسيدگي فوريتي به امور مورد توجه قرار دارد.

وي در پايان ضمن بيان موارد مطرح شده در روند بازديد افزود: رسيدگي و حل موانع در اسرع وقت توسط مديران چون تعمير و بازسازي سيستم سرمايش و گرمايش ساختمان بدليل فرسودگي، هماهنگي جهت بازديد كارشناس واحد HSE در خصوص مسائل ايمني، نگهداشت سراي محلات و پيگيري لازم جهت تجهيز كامل سراي محله، تعمير  و بازسازي ديوار و ستون ها، ايمن سازي حاشيه كفپوش هاي زمين چمن مصنوعي، ترغيب بر جلب مشاركت حداكثري شهروندان و استفاده از پتانسيل آنها جهت بهره مندي از ظرفيت­ها و توانمندي­هاي ايشان و ... از جمله عناوين و نتايج اين بازديدها بود.

 

لازم به ذكر است اين بازديدها با همراهي هيات امنا، مديران محلات و مدير اجتماعي نواحي انجام شد و طي جلسات، برنامه اجرايي آسمان آبي – زمين پاك و ديگر موضوعات مرتبط با فعاليت اين سراها نيز طرح و مورد بررسي قرار گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: