جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 ارديبهشت 1396     
ناوگان اتوبوس های سن آنتونیو گازسوز می شود

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، سازمان حمل و نقل شهری VIA در سن آنتونیو به طور رسمی اولین اتوبوس از بیش از 400 دستگاه اتوبوس گازسوز جدید را معرفی کرد که تغییری تاریخی در ناوگان این سازمان و رویکرد آن به زمین پاک را نشان می دهد.

تغییر ناوگان به اتوبوس های سبزتر و پاک تر بخشی از برنامه چندساله VIA برای کاهش قابل توجه آلایندگی های خودرویی، کاهش هزینه های اجرایی و ارتقای خدمات است. زمانی که این ناوگان تغییر یافته کامل شود، کاهشی 97 درصدی در آلایندگی های نیتروژن اکسید و ارتقای نقش این سازمان به عنوان یک پیشگام صنعتی در نظارت زیست محیطی را در پی خواهد داشت.

این اقدام تمرکز VIA بر حمل و نقل سازگار با محیط زیست در منطقه را تایید می کند. یک پمپ گاز CNG جدید با 10 پمپ که اواخر سال جاری تکمیل می شود نیز بزرگ ترین مرکز سوخت گیری CNG در این منطقه خواهد شد.

این اتوبوس های گازسوز 12 متری جدید دارای ظرفیت 67 مسافر هستند. این مدل های مدرن تر دارای مجموعه کاملی از سیستم های تکنولوژیکی از جمله موقعیت یاب GPS، دوربین هایی برای ارتقای ایمنی و سیستم اطلاعاتی عمومی برای اعلام ایستگاه ها هستند. این اتوبوس ها جایگزین مدل های قدیمی در ناوگان کنونی VIA می شوند که قدمتی بین 12 تا 15 سال دارند. VIA بیش از نیمی از ناوگان کنونی خود را تا اواخر تابستان امسال جایگزین می کند و گمان می رود کل این پروژه تا سال 2020 به اتمام برسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: