جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 ارديبهشت 1396     
تاکسی های فرسوده مدل 86 و 87 نوسازی می شوند

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز؛ مدیر کل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری گفت: با توجه به اینکه در سال جاری 60 هزار دستگاه تاکسی به سن فرسودگی 10 ساله می رسند طرح نوسازی تاکسی ها به 90 هزار دستگاه رسیده و تاکسی های فرسوده مدل 86 و 87 نیز می توانند در این طرح ثبت نام نمایند.

 

امیر جعفرپور افزود: بنا بر تصمیم اتخاذ شده و با حمایت های دولت کلیه تاکسی های مدل 86 و تاکسی های مدل 87 که توان تامین معاینه فنی را به علت معیوب بودن خودرو ندارند می توانند نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی ناوگان اقدام نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: مالکین تاکسی های فرسوده مذکور می توانند تا 31 تیر ماه سال جاری نسبت به ثبت نام در سامانه نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

وی اظهار داشت: امیدواریم کلیه تاکسی های ثبت نامی در طرح نوسازی تا پایان شهریور ماه سال جاری جایگزین و تحویل مالکین آنها شوند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی خاطرنشان کرد: برای تاکسی های فرسوده مدل 86 و 87 نیازمند نوسازی تسهیلات 20 میلیون تومانی همچون سایر تاکسی های فرسوده در نظر گرفته شده است.

جعفرپور اذعان داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی نیازمند توسعه سازی و به کار گیری خودروهای مینی ون (خودروهای با ظرفیت جابجایی 5 الی 9 سرنشین) و ون (خودروهای با ظرفیت جابجایی 10 الی 15 سرنشین) است تا در شهرهای کوچک و کلانشهرها نسبت به ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان اقدام نمایند البته امیدواریم ظرف دو ماه آینده نوسازی وانت بارها، کامیون ها، کامیونت ها، اتوبوس ها و مینی بوس ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: