جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 ارديبهشت 1396     
افزایش کیفیت خدمات و ایمنی در تاکسی آنلاین کارپینو

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛، معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: طرح نصب دستگاه های کارت خوان بر روی تاکسی های پایتخت در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است.

 

مهدی ابراهیمی افزود: بانک شهر برای نصب دستگاه های کارت خوان بر روی تاکسی ها اعلام آمادگی کرده و زیرساخت های اجرایی این طرح فراهم شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: نصب دستگاه های کارت خوان بر روی تاکسی ها از مزایای بسیاری برخوردار است و موجب پرداخت سریع تر نرخ کرایه و عدم جابجایی پول نقد بین راننده و مسافر می شود.

وی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن کارپینو اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی اقدام به راه اندازی اپلیکیشن تاکسی آنلاین کارپینو کرده است و از این طریق به شهروندان و مسافرین خدمات دهی می نماید.

وی خاطرنشان کرد: کارپینو یک اپلیکیشن درخواست تاکسی آنلاین مشابه اسنپ و تپسی است ولی از نظر کیفیت خدمات دهی و ایمنی در سطح بالاتری از این شرکت های ارائه دهنده خدمات تاکسی آنلاین قرار دارد.

وی اذعان داشت: شهروندان می توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود به صورت آنلاین درخواست تاکسی بانوان، هیبریدی یا ون را بدهند و به صورت اینترنتی نرخ کرایه را پرداخت نمایند.

ابراهیمی ابراز داشت: کلیه رانندگان تاکسی های آنلاین کارپینو آموزش های لازم را دیده اند و تعداد تاکسی های این ناوگان در حال توسعه است و تاکنون با رضایت شهروندان همراه بوده چرا که این تاکسی ها جزو خودروهای مجاز شبکه حمل و نقل هستند و از ایمنی بسیاری برخوردارند.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پایان با اشاره به رویه نوسازی تاکسی های فرسوده پایتخت مطرح کرد: خوشبختانه نوسازی تاکسی های فرسوده پایتخت در حال انجام است و تا پایان 6 ماهه نخست سال جاری 5 هزار و 800 دستگاه تاکسی فرسوده باقیمانده شهر تهران نیز نوسازی خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: