جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 ارديبهشت 1396     
به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ مبعث اجرا شد
آذین بندی معابر و میادین منطقه2

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه دو از اجرای عملیات آذین بندی و نورپردازی در سطح منطقه دو به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ مبعث خبر داد .

 

عزیز اله نظری با اعلام این مطلب اظهار داشت : به مناسبت فرا رسیدن مبعث رسول گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و به منظور ایجاد حس زیبایی و نشاط در فضاهای شهری و در راستای گرامیداشت فرارسیدن بعثت رسول گرامی اسلام، منطقه دو با اجرای عملیات آذین بندی و نورپردازی در سطح منطقه دو نسبت به تغییر فضا و چهره شهر، متناسب با حال و هوای این عید فرخنده اقدام نموده است.

شهردار منطقه دو در تشریح این عملیات آذین بندی بیان نمود : نصب 15هزار متر طول ریسه پارچه ای و 7هزارمترطول ریسه نوری در سطح میادین و معابر اصلی منطقه از جمله میدان صنعت، کوثر و قیصرامین پور و همچنین نصب 30 تخته بنر در سطح منطقه توسط اداره زیباسازی منطقه انجام پذیرفت.

نظری همچنین با اشاره به تزیین پایه ستون پل بزرگراه جناح- شیخ فضل الله گفت: مهم‌ترین رسالت زیباسازی شهرداری منطقه دو با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران تلاش برای ارتقا فرهنگ شهروندی در مسائل زیباسازی شهری با استفاده از حجم های متناسب با هزینه اندک است که برای پیشبرد اهداف و زیباسازی شهری با نصب این حجم گامی مثبت برداشته است.

 

عزیز اله نظری شهردار منطقه دو در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما با بهره گیری از تعالیم پیامبران خاتم حضرت محمد مصطفی(ص) در زمره ره یافتگان و پویندگان طریق هدایت و سعادت باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: