جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 ارديبهشت 1396     
آشتی کنانی که به مرگ ختم شد

روزنامه همشهری: مراسم آشتی‌کنان دو دوست در تعمیرگاه خودرو، به جنایت ختم شد.

21 اسفند95 گزارش يك درگيري مرگبار به مأموران كلانتري157 مسعوديه گزارش شد. به‌دنبال اين حادثه گروهي از مأموران به همراه قاضي مرشدلو بازپرس جنايي پايتخت در محل حادثه حاضر شدند. قرباني پسري جوان بود كه در محل كارش در تعميرگاه خودرو با ضربات چاقو به قتل رسيده بود. كارآگاهان افرادي كه در درگيري مرگبار حضور داشتند را دستگير كردند اما در نهايت مشخص شد كه يكي از آنها به نام جمال عامل اين جنايت است. قاتل چپ دست كه 25سال بيشتر نداشت 2روز پس از جنايت دستگير شد، اما با وجود اظهارات شاهدان اصرار به بي‌گناهي داشت.

او مدعي بود كه شب حادثه به همراه دوستانش مشروبات الكلي مصرف كرده و ناگهان بر سر مسائل جزئي با هم درگير شده‌اند. او اصرار داشت كه قتل از سوي يكي ديگر از دوستانش رخ داده است اما در نهايت لب به اعتراف گشود و راز جنايت را فاش كرد. وي گفت: مقتول دوست و همكارم بود. با هم در تعميرگاه كار مي‌كرديم اما مدتي قبل بر سر مسائلي با هم قهر كرديم.

روز حادثه دوستانم مي‌خواستند طي مراسمي ما را با هم آشتي بدهند. پيش از آن مشروبات الكلي مصرف كرده و خيلي مست بودم. درحالي‌كه مقتول به همراه يكي از دوستانم قصد داشتند به پشت بام بروند و كبوتر بردارند، ناگهان دوستم به شوخي متلكي انداخت و ناگهان مقتول از جايش بلند شد و زير بساط مشروب زد.

همين شد كه درگيري شروع شد و من كه به‌شدت مست بودم و ديد كافي نداشتم چاقويي به سمت مقتول گرفتم و تهديد كردم كه صورتت را خراب مي‌كنم. واقعا قصد داشتم فقط يك ضربه سطحي به او بزنم و مقتول را بترسانم اما چون مست بودم و ديد كافي نداشتم ناگهان چاقو به گردن مقتول خورد.

وي ادامه داد: من واقعا قصد قتل او را نداشتم و همه‌‌چيز در يك لحظه رخ داد، وقتي دعوا شروع شد مي‌خواستم از خودم دفاع كنم كه اين ماجراي پيش پا افتاده به جنايت ختم شد.به گزارش همشهري، متهم پس از اقرار به جنايت به همراه تيم تحقيق راهي محل حادثه شد و به بازسازي صحنه جنايت پرداخت. پس از آن با قرار قانوني روانه زندان شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: