جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 ارديبهشت 1396     
مراکز تفریحی و بزرگراه های منطقه 4 مناسب سازی شد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 از مناسب سازی و بهسازی معابر منطقه خبر داد و گفت: به منظور تامین اوقات فراغت شهروندان ، بیش از 3500 متر مربع از معابر تفریحی و بزرگراهی منطقه 4 بهسازی شد.

 

مهدی وارسته با بیان این مطلب افزود: همزمان با آغاز طرح از استقبال از بهار 1396 و تامین فضای مفرح شهری برای استفاده خانواده ها و ایمن سازی معابر طرح بهسازی و مناسب سازی بزرگراه ها ،پیاده روها و همچنین مراکز تفریحی و گردشگری بیش از 31 تن آسفالت لکه گیری شد.

وی افزود: اجرای عملیات تراش وروکش آسفالت به مساحت 2630 متر مربع در دو لایه در جنوب به شمال بزرگراه شهید بابایی از دیگر اقدامات اجرایی ماه جاری است که با پخش 700 تن آسفالت تراش و روکش شد.

معاون فنی و عمران منطقه با اشاره به بهسازی ورودی به جنگل یاس در کندروی بزرگراه شهید بابایی گفت: به منظور استفاده شهروندان از فضای سبز جنگلی بوستان یاس فاطمی ، تراشه آسفالت به ضخامت 6 سانتی متر به مساحت 155 متر طول در دو روز کاری پخش شد.

 

وارسته در پایان از احداث کانیو شمالی و جنوبی به طول 500 متر طول در 20 روز کاری در محله تهرانپارس خبرداد و گفت: معابر آسیب دیده محلات منطقه نیز تا نیمه اردیبهشت سالجاری لکه گیری و روکش آسفالت می شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: