جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 ارديبهشت 1396     
استقرار دهکده سلامت در بوستان جوانمردان ایران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛با هدف گرامیداشت هفته ملی سلامت دهکده سلامت به میزبانی منطقه 22 یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در بوستان جوانمردان برپا می شود. در این دهکده بیش از یکصد برنامه سلامت محور در 30 غرفه با همکاری گروهها و انجمن های مختلف حوزه سلامت اجرا می شود.

 

 مولایی شهردار منطقه در این باره گفت:با توجه به اینکه همه ساله و همزمان با هفته ملی سلامت، برنامه های سلامت محور با هدف حساس سازی شهروندان نسبت به موضوع سلامت شهر و شهروندی، تاکید بر اصلاح روش های زندگی، معرفی دستاوردهای حوزه سلامت و ...  در مناطق22 گانه شهر تهران برگزار می شود، به همین منظور امسال نیز اداره سلامت منطقه 22 با شعار "زندگی سالم و با نشاط" با برپایی دهکده سلامت در بوستان جوانمردان میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.

 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم سلامت به عنوان یکی از حقوق اساسی شهروندان و همچنین نقش مشارکت مردم و همکاری نهادهای مختلف در جهت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان افزود: دهکده سلامت در بوستان جوانمردان از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با استقرار غرفه های اداره سلامت، انجمن دیابت،زندگی بدون دخانیات، سلامت و خود اشتغالی بانوان،کارآفرینی،سازمان های مردم نهاد منطقه 22،انجمن مشاوران ایران،کلینیک مشاوران ایران،طب سنتی،صنایع دستی، سلامت-توانمندی-خوداشتغالی،ورزش حرکت تندرستی،دوستداران محیط زیست،آسمان آبی زمین پاک،محیط زیست،بیمارستان تریتا،قرارگاه جهادی مدافعان حرم،آتش نشانی-مدیریت بحران،هلال احمرو ... برپا شده و اعضای درمانگاه تریتا و دانشگاه علامه طباطبایی به ارائه خدماتی همچون مشاوره پزشکی و روانشناسی به شهروندان می پردازند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: