جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 ارديبهشت 1396     
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران:
دولت درخصوص مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خلف وعده کرد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: دولت باید کمک و همراهی می کرد تا مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب به محل دائمی نمایشگاه های پایتخت تبدیل شود اما متاسفانه دولت همراهی نکرده و نمی کند.

قدرت گودرزی با بیان این مطلب افزود: طی جلسه‌ای که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران و برخی از اعضای دولت داشتیم مقرر شد کلیه نمایشگاه‌ها از مجموعه نمایشگاه‌هایی که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع در اتوبان چمران برگزار می شود، خارج و در مجموعه شهر آفتاب برگزار شود اما متاسفانه مسئولان دولتی خلف وعده کردند و این اقدام انجام نشد.

وی تصریح کرد: مردم شهر تهران ،ارگان های مختلف و بخصوص نیروی انتظامی از ترافیک بوجود آمده بواسطه برگزاری نمایشگاه های مختلف در پایتخت طی سال های گذشته اعتراض داشتند و ما کماکان  امیدواریم با کمک دولت و انتقال تمامی نمایشگاه ها به مجموعه شهر آفتاب معضل ترافیک پایتخت و همچنین آلودگی هوا کاهش یابد.

گودرزی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات رفاهی و خدماتی برای حضور هرچه بهتر و راحت تر هموطنان در مجموعه بین المللی نمایشگاه شهر آفتاب پیش بینی شده است.همچنین  با افتتاح ایستگاه مترو شهرآفتاب شهروندان دیگر دغدغه ای برای حضور در این نمایشگاه ندارند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه یک هزار و دویست میلیارد تومان برای ساخت مرحله اول مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب  هزینه کرده ایم، افزود: مرحله دوم ساخت این نمایشگاه نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی به سرانجام خواهد رسید و عمده مراحل تجاری نمایشگاه در این مرحله بهره برداری خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی اسناد ساخت نمایشگاه کاملا شفاف هست و با مجوز شورای شهر ، شهرداری پایتخت در آنجا اقدام به سرمایه گذاری کرده است

گودرزی با بیان اینکه سال گذشته نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را به شهرآفتاب منتقل کردیم که تجربه ای کاملا موفق بود،ادامه داد:در سال 1394برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی و غیرتخصصی تا پایان سال 1395  برنامه ریزی دقیقی انجام دادیم و توانستیم نمایشگاه های تخصصی بسیاری را در شهرآفتاب برگزار کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب تهران اختصاص به کل هموطنان دارد و فقط مختص شهروندان تهران نیست، گفت: ما الان جزء اندک کشورهایی در منطقه هستیم که فضایی تخصصی برای نمایشگاه های خود داریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: