جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 ارديبهشت 1396     
شهردار منطقه دو جهت گیری برنامه و بودجه سال 96 را تبیین کرد
تکمیل خطوط 6 و7 مترو در منطقه دو

به گزار ش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه دو جهت گیری برنامه و بودجه سال 96 را تبیین کرد و گفت : تکمیل پروژه های نیمه تمام در منطقه دو ، افزایش سرانه فضای سبز ، اهمیت نگهداشت در مقیاس یک یکم و تکمیل خطوط 6 و7 مترو در منطقه دو از اهداف اصلی بودجه سال 96 میباشد .

 

 عزیزاله نظری با اعلام این خبر گفت : شهرداری تهران برای تحقق اولویت های حیاتی پایتخت بودجه شهر را به گونه ای تدوین کرده است که در گام اول سیستم حمل و نقل عمومی با تاکید بر توسعه مترو تقویت گردد و با تکمیل خطوط 6 و7 مترو در منطقه دو شهروندان میتوانند از ایستگاه های بیشتری در نقاط مختلف منطقه دو بهره مند شوند و از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند .

نظری شهردار منطقه دو با توجه به جهت گیری بودجه سال 96 بیان کرد : با عنایت به تدابیر شهردارمحترم تهران ، مصوبات شورای اسلامی شهر و اسناد بالادستی که سه رکن اصلی در تهیه و تدوین بودجه واحد های اجرا یی می باشدسیاست های بودجه ای سال96 در دستور کار این منطقه قرار گرفت .

وی گفت : در بودجه ریزی سال 96 ، تلاش می گردد با نگاهی واقع گرایانه ردیف های درآمدی به مهمترین اولویت اختصاص یابد و مهمترین اولویت بودجه سال 96 همانند سال گذشته ، توسعه حمل و نقل عمومی است که نقش مهم و تاثیر مستقیمی در کاهش آلودگی هوا و ترافیک تهران دارد، افزایش سرعت تردد ، کاهش تصادفات ، از نقاط قوت جهت گیری بوجه سال 96 می باشد و با تملک اراضی مورد نیاز جهت توسعه خطوط 6و7 مترو در منطقه 2، طول خطوط مترو از 6 به 21 کیلومتر و تعداد ایستگاه ه ها از 5 به 15 ایستگاه ارتقاء خواهد یافت .

 

نظری در پایان تصریح کرد : پیش بینی می گردد از ابتدای بهره برداری از این خطوط با توجه به صرفه جویی ناشی از مصرف کمتر سوخت منجر به صرفه جویی اقتصادی برای شهروندان و همچنین تاثیر گذاری بر اقتصاد ملی می گردد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: