جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 31 فروردين 1396     
با انجام لایروبی صورت گرفت؛
افزایش ظرفیت رودخانه های شمال تهران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛با هدف افزایش ظرفیت رودخانه ها برای پذیرش بارش های بهاری، مسیل ها ، قنوات و حوضچه های رسوبگیر شمال تهران لایروبی و پاکسازی شد.

 

 عبدا.. پرویزی رییس اداره مسیلها  و قنوات شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : به منظور جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه و احتمال خطر پذیری،  رودخانه های شمال تهران در طرح استقبال از بهار، با لایروبی بیش از 52 هزار متر طول از مسیل ها و 4 هزار متر طول از قنوات پاکسازی شدند.

وی افزود : در این راستا یک هزار و 500 متر مکعب از قنوات شمال تهران نیز که نیاز به ترمیم داشتند  بازسازی شدند.

رییس اداره مسیلها و قنوات شهرداری منطقه یک با اشاره به اقدامات اجرا شده در آستانه فصل بهار ، ایام تعطیلات نوروزی و بعد از آن تصریح کرد: با توجه به حضور گردشگران در ارتفاعات و رود دره ها  ، با حجم زیادی از زباله در رودخانه های شمال تهران مواجه بودیم که  هر 11 مسیل لایروبی و پاکسازی شد .

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر طبق برنامه زمان بندی ابلاغی روزانه و در دو شیفت صبح و عصر لایروبی و پاکسازی مسیل ها و حوضچه های رسوبگیر در حال انجام است و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

وی از شهروندان خواست با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهپایه بودن منطقه یک و احتمال شسته شدن سنگ و شن از کوه به هنگام بارندگی ها، وسایل نقلیه خود را در مجاورت مکان های خطرساز از جمله مسیر کوه و زیر درختان پارک ننموده و از ریختن نخاله ها و ضایعات ساختمانی و زباله های خانگی در داخل رودها و کانال ها خودداری نموده که موجب گرفتگی جریان آب نشود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: