جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 31 فروردين 1396     
ارائه سرویس ویژه به مدارس در نمایشگاه کتاب

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ارائه سرویس ویژه به مدارس شهر تهران که متقاضی بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب هستند خبر داد.

 

 پیمان سنندجی با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تمهیدات ویژه‌ای را برای پوشش هر چه بهتر سی‌امین نمایشگاه کتاب اتخاذ کرده است، گفت: بر همین اساس 9 خط اتوبوسرانی ویژه مسافران و بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب که در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه این 9 خط اتوبوس در 9 میدان و پایانه برای جابجایی مسافران مستقر می‌شوند گفت: در میادین رسالت، راه آهن و صنعت و در پایانه‌های اتوبوسرانی خاوران، نعمت آباد، بیهقی، جنوب و شاهد مستقر هستند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار سرویس‌های ویژه‌ای برای مدارس تهران در نظر گرفته شده گفت: چنانچه مدارس شهر تهران بخواهند که دانش آموزان‌ را به شهر آفتاب ببرند تا از نمایشگاه استفاده کنند، ما سرویس‌های ویژه به مقصد نمایشگاه بین‌المللی کتاب را برای آنها در نظر گرفتیم.

وی افزود: مدارس متقاضی می‌توانند درخواست خود را به شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کنند تا اتوبوس ویژه مدرسه‌شان در اختیارشان قرار داده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: