جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 فروردين 1396     
در سال 95:
کاهش 21 درصدی گلایه های شهروندی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 از کسب امتیاز 95.9 و رتبه عالی در کارنامه ارزیابی عملکرد یکسال گذشته سامانه 1888خبر داد.

حميدرضا رمضاني مدير سامانه 1888 شهرداري منطقه با اعلام اين مطلب گفت: سامانه نظارت همگاني شهرداري منطقه 20 در یکساله گذشته از نظر رسیدگی کمی و کیفی، جذب و آموزش ناظران افتخاری، اقدامات فرهنگی و اجتماعی و مهمترین مصادیق گلایه مندی شهروندان، امتیاز 95.9  از 100 را کسب کرده است و حائز رتبه عالی شد.

 رمضانی با بیان اینکه بنا به ارزیابی سامانه نظارت همگاني شهرداري تهران و مقایسه با ارزیابی سال گذشته، امتیاز سامانه 1888 این منطقه از 89.7 به 95.9  ارتقاء یافته است افزود: امتياز سامانه 1888 اين منطقه در رسیدگی کمی94.9 ،رسیدگی کیفی 95.3 جذب و آموزش ناظران افتخاری 96 ، اقدامات فرهنگی و اجتماعی 100 و مصادیق گلایه مندی شهروندان  94.2اعلام شده است.

وی با اشاره به اينكه بر اساس آمار اعلامي، تعداد كل پيامهاي سامانه 1888 این منطقه 1084 پیام بوده است گفت: وضعیت این منطقه به تفکیک نواحی و معاونت ها و ادارات تابعه از نظر کمیت رسیدگی به پیامها 94.9 و از نظر کیفیت رسیدگی 95.3 اعلام شده  است.

رمضانی با بیان اینکه با مقایسه مهمترین مصادیق پیامهای مردمی در سال 95 با مدت مشابه سال 94 ، میزان گلایه مندی 21درصد کاهش داشته است تصریح کرد: لکه گیری آسفالت، امور مدیریتی(ورزشگاه، فضای سبز،مناسبت ها و ...) ، سدمعبر دستفروشان، پرداخت حقوق کارگران پیمانکار، مزاحمت های صنفی و صنایع و مشاغل مزاحم از جمله مهمترین مصادیق پیامهای شهروندان در این سامانه بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: