جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 مهر 1393     
تمام پایانه ها موظفند تا آبان ماه طرح نظافت لحظه ای را اجرا کنند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر اجرای دقیق و منظم طرح نظافت لحظه ای اتوبوس ها در پایانه های پایتخت گفت: آن دسته از پایانه ها که هنوز موفق به اجرای طرح نشده اند، تنها تا پایان ماه آتی فرصت دارند طرح نظافت لحظه ای را اجرا کنند .

چندی است طرح نظافت لحظه ای اتوبوس های شهری در پایانه های تهران در حال انجام است. اینگونه که هر اتوبوس به محض ورود به پایانه تا رسیدن به سکوی خود و مسافرگیری مجدد به صورت ضربتی نظافت می شود.

در همین رابطه پیمان سنندجی در تشریح چگونگی رسیدگی و نظارت بر عملکرد پایانه ها در اجرای این طرح به خبرنگار شهرنوشت گفت: غریب به یک ماه است که طرح نظافت روزانه اتوبوس های شهری در پایانه های شهر تهران آغاز شده و به تمامی 53 پایانه شهر هم ابلاغ شده که اتوبوس ها به محض ورود به پایانه و پس از تخلیه مسافران تا زمان رسیدن به سکو برای مسافرگیری مجدد باید نظافت شوند. در عین حال در تمامی اتوبوس های شهر تهران سطل های زباله کوچکی نصب شده اند که در زمان ورود به پایانه تخلیه خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه اکنون این طرح در پایانه های بزرگ شهر تهران مانند پایانه شهید افشار، پایانه تجریش و پایانه علم و صنعت در حال انجام است، تصریح کرد: نظارت بر عملکرد نظافت اتوبوس ها برعهده مدیر پایانه است که نظارت حضوری بر اجرای طرح خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزود: درعین حال با رسیدگی به صورت وضعیت پایانه ها و سرکشی های مجدد به پایانه ها از وضعیت چگونگی اجرای این طرح در تمامی پایانه مطلع خواهیم شد.

به گفته سنندجی طی ماه آینده سامانه رضایت مندی مسافران در پایانه های شهر تهران راه اندازی می شود که شهروندان با ارایه پرسشنامه هایی می توانند میزان رضایت مندی خود را از اجرای این طرح اعلام کنند.

سنندجی تاکید کرد: اکنون در 50 درصد پایانه های شهر تهران نظافت لحظه ای اتوبوس ها در حال انجام است و 50 درصد باقی مانده نیز در حال عقد قرارداد با پیمانکار هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل سرما و بارش در راه است و اتوبوس ها بیشتر نیازمند شست و شو هستند، حتما طی ماه آتی تمامی پایانه ها ملزم به اجرای طرح خواهند شد.

 سنندجی درپایان خاطرنشان کرد: قطعا با سهل انگاری مدیران پایانه ها در اجرای این طرح برخورد انضباطی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در فصل سرما با توجه به افزایش بیماری و سرماخوردگی قطعا اتوبوس ها ضدعفونی خواهند شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: