جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 فروردين 1396     
با هدف تحقق اهداف کمپین آسمان آبی-زمین پاک در منطقه 21 صورت می گیرد؛
برپایی کارگاه های آموزشی "بهترین ها از دور ریختنی ها" در سرای محلات 13گانه

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛اداره آموزش و مشارکت های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 اقدام به برپایی کارگاه آموزشی "بهترین ها از دورریختنی ها" با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با شیوه های کم حجم سازی پسماندهای خشک دارای قابلیت استفاده مجدد در سرای محلات 13گانه این منطقه کرد.

 

محمود فلاحی رئیس اداره آموزش و مشارکت های شهروندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی در راستای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی-زمین پاک و همچنین کم حجم سازی پسماندهای خشک دارای قابلیت استفاده مجدد برای مصارف کاردستی و تزئینی توسط اداره آموزش های شهروندی در سرای محلات 13گانه سطح منطقه 21 برگزار می شود.

وی در این خصوص گفت : شهروندان با شرکت در این کارگاه ها، پس از گذراندن یک دوره آموزشی درخصوص نحوه استفاده بهینه از مواد دورریختنی و تهیه کار دستی، بهترین آثار خود را در سرای محلات ارائه داده که این آثار توسط داوران مربوطه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

فلاحی در پایان به مساله اهمیت حفظ منابع زیست محیطی (خاک، آب، هوا) اشاره کرد و گفت: شرط رسیدن به موفقیت در کمپین ها، مشارکت خود مردم است و بدون تردید هیچ فعالیتی بدون مشارکت شهروندان به سرانجام نمی رسد.

گفتنی است، نمونه کارهای تأیید شده توسط داوران در این کارگاه ها در قالب نمایشگاهی در سرای محلات 13گانه منطقه 21 به نمایش گذاشته شده و از سازنده های آنها تقدیر به عمل خواهد آمد..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: