جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 فروردين 1396     
اجرای مطلوب طرح نگهداشت شهر، اولویت فعالیت های منطقه 4 در سال جاری

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 4 تهران گفت: با آغاز سال 1396 طرح فوریتی نگهداشت شهر با محوریت رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر، پیاده روها، سدمعبر، تفکیک پسماند و نگهداشت تجهیزات و المان شهری اجرا می شود.

 

 مهندس سید امیر عباس بهاری در جلسه شورای معاونان که با هدف تشریح فعالیت های سال 1396 برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در راستاي سياستهاي کلان شهرداري تهران مبني بر بازگرداندن حيات شهري، کاهش هزینه های جاری و ارتقاء سطح کيفيت زندگي شهروندان ، طرح نگهداشت شهري در سطح محدوده ي منطقه 4 با بسيج تمامي حوزه ها در دستور کار قرار گرفت.

بهاری با اشاره به اقدامات بیش از یک دهه مدیریت شهری در کلانشهر تهران گفت: با توجه به اقدامات ماندگار مدیریت شهری تهران در موضوعات حمل و نقل، تفریحی، گردشگری و همچنین خدماتی در تهران، لزوم رسیدگی ویژه و حفظ این اقدامات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شهردار منطقه 4 با تاکید بر کنترل وضعيت سد معبر در نواحي 9 گانه گفت: در طرح نگهداشت شهر که از اردیبهشت ماه در سطح محلات اجرایی می شود رسیدگی به سد معبر اصناف و وضعيت دستفروشان از موضوعات قابل اهمیت خواهد بود.

وی رسیدگی به وضعیت ساخت و سازها را از دیگر اولویت های طرح نگداشت عنوان کرد و گفت: در سال جاری توجه بیشتری به ساخت و سازها خواهد شد و با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد جدی خواهد شد.

بهاری با اشاره به افزایش میزان بارندگی ها در بهار امسال گفت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و تسریع در عبور و مرور در سطح معابر، لايروبي انهار و مسيل های سطح منطقه در اولویت قرار دارد.

شهردار منطقه 4 افزود: با توجه به اتمام پروژه باغ پرندگان تهران، این پروژه به همراه تعدادی از پروژه های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و ورزشی و خدماتی در اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: حذف زوائد فیزیکی ،روان سازی ترافیک محلات، مناسب سازی بوستان ها و جنگل کاریها، بهسازی و ترمیم المان های شهری و وسایل ورزشی از دیگر موضوعات طرح فوریتی نگهداشت شهر در سال جاری خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: